نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۰۸

بازسازی Knights of the Old Republic Remake برای پلی استیشن 5 معرفی شد

در جریان رویداد Playstation Showcase سونی، بازی Knights of The Old Republic Remake به‌طور رسمی معرفی شد. اثری که در انحصار پلی استیشن 5 خواهد بود.

بالاخره و بعد از مدت‌ها سکوت خبری، سونی با رویداد Playstation Showcase دوباره به‌جریان اصلی اخبار دنیای گیم بازگشت. رویداد پلی استیشن شوکیس همایشی بود که سونی آن را هفته‌ی گذشته تایید کرد. این رویداد حالا درجریان است و همان‌طور که سونی وعده داده بود، در آن شاهد رونمایی از بازی‌ها و اخباری جدید پیرامون آینده‌ی برند پلی استیشن 5 و آثارش هستیم.

در جریان آخرین اخبار بازی و طی یک حرکت کاملا غیرمنتظره و البته شدیدا مورد انتظار، بازسازی بازی Knights of The Old Republic به‌طور رسمی و انحصاری، برای پلتفرم پلی استیشن 5 معرفی شد. این بازی که با نام KoTOR هم شناخته می‌شود، از آن آثار نقش‌آفرینی بسیار محبوب است که طی سالیان اخیر و با رواج بازسازی آثار کلاسیک، ساخت نسخه‌ی ریمیک آن توسط تعداد بسیار زیادی از هواداران مورد طلب قرار می‌گرفت. حالا و با تایید ساخت نسخه‌ی بازسازی‌شده‌ی این اثر، انتظار هواداران بالاخره به‌سر آمد و خواسته‌شان مورد عجابت قرار گرفت. اثری که به‌شکل کاملا انحصاری برای پلی استیشن 5 تولید می‌شود.

۲ شرکت سونی و لوکاس‌فیلم گیمز با همکاری استودیوی aspyr این ساخته‌ی مورد انتظار را برای پلی استیشن 5 می‌سازند. تاریخ عرضه‌ی این بازی هنوز مشخص نیست. در ادامه توجه شما را به‌تریلر معرفی بازی نام‌برده جلب می‌کنیم.

دانلود از آپارات


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده