// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۴۷

عرضه شخصیت مرد عنکبوتی برای بازی Marvel’s Avengers در سال ۲۰۲۱

کریستال داینامیکس می‌گوید بسته‌ی الحاقی اسپایدرمن که در انحصار کنسول‌های پلی استیشن است، تا آخر سال ۲۰۲۱ برای بازی Marvel’s Avengers منتشر خواهد شد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کریستال داینامیکس به‌تازگی با انتشار پستی در وب‌سایت خود، خطاب به جامعه‌ی کاربری Marvel’s Avengers اعلام کرده است که کاراکتر مرد عنکبوتی همچنان قرار است در سال ۲۰۲۱ به‌صورت انحصاری برای کنسول‌های پلی استیشن منتشر شود. آن‌ها همچنین می‌گویند که «نزدیک به زمان عرضه‌ی اسپایدرمن، اطلاعات بیشتری راجع‌به این شخصیت در بازی اونجرز ارائه و احتمالا تصاویر و تریلرهایی نیز قبل از عرضه از او منتشر خواهد شد.»

کریستال داینامیکس مدتی نسبتا طولانی بود که درباره‌ی بسته‌ی الحاقی اسپایدرمن Marvel’s Avengers سکوت بود. این ابرقهرمان محبوب دنیای مارول دراصل قرار بود در اوایل سال ۲۰۲۱ به مارول اونجرز اضافه شود؛ بااین‌حال، سازندگان پس از عرضه‌ی پردردسر بازی تصمیم گرفتند که انتشار دو کاراکتر جدید کیت بیشاپ و اسپایدرمن را به تعویق بیندازند.

جف آدامز، مدیر هنری از استودیوی کریستال داینامیکس اخیرا طی پستی در وبلاگ پلی استیشن درباره‌ی اینکه طرفداران چه انتظاری باید از محتوای اسپایدرمن بازی Marvel’s Avengers داشته باشند، کمی صحبت کرد. او توضیح داد: «اضافه شدن اسپایدرمن به جمع قهرمانان مارولز اونجرز را با برگزاری یک رویداد درون بازی جشن می‌گیریم و او را به دنیای بزرگ‌ این بازی معرفی خواهیم کرد.» این‌طور که آدامز می‌گوید، این رویداد تعدادی چالش منحصر‌به فرد را پیش روی اسپایدرمن قرار خواهد داد تا او با انجام آن‌ها توانایی‌های خود را محک بزند و ظاهرا انجام این چالش‌ها قرار است به نتایج هیجان‌انگیزی ختم شود.

آدامز در ادامه اشاره می‌کند: «برای مرد عنکبوتی نیز مانند سایر قهرمان‌های Marvel’s Avengers چند نوع لباس مخصوص ارائه خواهد شد. همچنین برای این کاراکتر گزینه‌هایی درنظر گرفته شده است که تغییر آن‌ها در تجربه‌ کاربر از گیم‌پلی اسپایدرمن تاثیر می‌گذارد. همه‌ی این‌ها باعث می‌شود که بتوانید اسپایدرمنی طبق سلیقه‌ی خود بسازید.»

برنامه کریستال داینامیکس برای Marvel's Avengers در ادامه سال ۲۰۲۱ و اوایل ۲۰۲۲

علاوه‌بر بسته‌ی الحاقی اسپایدرمن، کریستال داینامیکس با انتشار تصویر بالا تایید کرده است که در ادامه‌ی سال ۲۰۲۱ و اوایل سال ۲۰۲۲ رویدادهای درون بازی و محتوای بیشتر و همچنین آپدیت‌ها، بهبودها و موارد دیگری را برای Marvel’s Avengers منتشر خواهد کرد.

اسکات آموس، رئیس کریستال داینامیکس درباره‌ی برنامه‌های این استودیو برای Marvel’s Avengers اینگونه می‌گویند: «ما برنامه‌های زیادی برای بازی داریم که انتشارشان تا اواخر زمستان ۲۰۲۲ و حتی فراتر از آن ادامه دارد. برای مثال، می‌خواهیم به مواردی رسیدگی کنیم که طرفداران مدت‌ها است از ما می‌خواهند به بازی اضافه کنیم. همچنین می‌خواهیم موارد بزرگ و مهمی را در مارولز اونجرز بهبود دهیم و ابرقهرمانان و ابرشرورهای جدیدی به بازی اضافه کنیم.»

آموس سپس از طرفدارانی که به تجربه‌ی Marvel’s Avengers ادامه می‌دهند و در این مدت از کریستال داینامیکس حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد که همچنان نظرات خود را درباره‌ی بازی در اینترنت به اشتراک بگذارند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بسته‌ی‌الحاقی اسپایدرمن و درکل محتواهای جدید Marvel’s Avengers چیست؟ آیا فکر می‌کنید که این محتواها تاکنون توانسته‌اند تاثیر مثبتی در محبوبیت این بازی داشته باشند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده