// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۳۳

نمایش کلاس Assassin بازی Diablo 2: Resurrected در تریلر جدید

بلیزارد در آخرین قسمت سری تریلر‌های کلاس‌های قابل بازی Diablo 2: Resurrected، از کلاس Assassin رونمایی کرده است.

بلیزارد تریلر جدیدی منتشر کرده است که کلاس Assassin یا قاتل را از بازی Diablo 2: Resurrected به نمایش می‌گذارد و با انتشار این تریلر، سری تریلرهای معرفی کلاس‌های این بازی را به پایان رساند. این کلاس توسط بسته‌ی الحاقی Lord of Destruction به بازی اصلی دیابلو 2 اضافه شده بود. کلاس اساسین در قدرت‌های Shadow (سایه‌ای)، هنرهای رزمی و استفاده از تله‌ برای آسیب به دشمنان مهارت دارد و همچنین می‌تواند از یک جفت چنگال در هریک از دستانش استفاده کند.

اساسین با استفاده از قابلیت Blade Fury می‌تواند چندین خنجر را به سمت دشمنان پرتاب کند. او همچنین دارای قدرتی به نام Phoenix Strike است که به دشمنان آسیب‌هایی از نوع جادویی وارد می‌کند. علاوه‌براین‌ها، اساسین قابلیتی به نام Cobra Strike دارد که باعث می‌شود با آسیب به دشمنان، جان و انرژی خودش پر شود. مهارت Cloak of Defense اساسین نیز روی قدرت دفاعی خود بازیکن تاثیر مثبت و روی قدرت دفاعی دشمنان تاثیر منفی می‌گذارد. این کلاس همچنین می‌تواند از انواع‌و‌اقسام مین‌ها به‌عنوان تله استفاده کند و نوعی سلاح را به خدمت می‌گیرد که به‌صورت خودکار به دشمنان شلیک می‌کند. شما می‌توانید تریلر معرفی کلاس Assassin را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

کلاس اساسین را می‌توان از کلاس‌های نسبتا متفاوت Diablo 2: Resurrected دانست که از راه‌های مختلف و بعضا منحصر‌به‌فردی به دشمنان آسیب وارد می‌کند. او به‌عنوان یکی از کلاس‌های اصلی این بازی به کلاس‌هایی چون Paladin (پهلوان)، Barbarian (بربر)، Sorceress (ساحره)، Druid (کاهن)، آمازون و نکرومنسر می‌پیوندد. Diablo 2: Resurrected در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی کلاس اساسین چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده