نویسنده: میلاد فاطمی
// پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۰

ویژگی ری تریسینگ در آپدیت جدید نسخه PS5 بازی The Medium

کاربران کنسول پلی استیشن 5 با نصب به‌روزرسانی ۱.۰۲ بازی The Medium، می‌توانند ضمن بهبود عملکرد بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس، این اثر را با قابلیت ری‌تریسینگ تجربه کنند.

یکی از بازی‌هایی که همزمان با عرضه دو کنسول ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس کاربران قرار گرفت، ساخته ترسناک استودیوی بلوبرتیم تحت عنوان The Medium بود. 

چنانچه شما هم The Medium را تجربه کرده باشید، در جریان هستید که حضور گیمر در دو جهان موازی به‌صورت همزمان، فاکتور متمایز کننده گیم‌پلی آن با سایر آثار ژانر ترسناک به‌حساب می‌آید.

درحالیکه به‌تازگی بازی The Medium به‌صورت رسمی راهی کنسول نسل نهمی پلی استیشن 5 قرار گرفته، اما پورت آن با مشکلاتی نیز همراه بوده است. حال در جدیدترین اخبار بازی، ساعاتی پیش حساب رسمی توییتر The Medium با انتشار پستی اعلام کرد که به‌روزرسانی ۱.۰۲ بازی با هدف بهبود عملکرد بازخورد لمسی کنترلر دوال‌سنس و اضافه شدن پشتیبانی از قابلیت ری تریسینگ برای کاربران کنسول پلی استیشن 5 عرضه شد. تیم سازنده همچنین تاکید کرد که با به‌روزرسانی‌هایی که طی روز‌های آینده منتشر می‌شوید، مشکلات موجود در سیستم تروفی نیز رفع خواهد شد.

بازی The Medium در حال حاضر برای پلتفرم‌های پی سی، ایکس باکس سری ایکس | سری اس و پلی استیشن 5 دردسترس علاقه‌مندان قرار دارد. اگر شما هم از طرفداران سبک ترسناک و به‌خصوص بازی The Medium هستید، لطفا نظرات خود در مورد ساخته استودیوی بلوبرتیم را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده