// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۲۱

وجود بیشتر از ۴۰۰ ماشین در بازی Forza Horizon 5

استودیو بازی‌سازی پلی‌گراند گیمز از حضور بیشتر از ۴۰۰ ماشین در بازی Forza Horizon 5 خبر داد. تازه فهرست کامل اتومبیل‌های موجود در این بازی ریسینگ هنوز منتشر نشده است.

بازی Forza Horizon 5 در تاریخ ۹ نوامبر (۱۸ آبان) برای ایکس باکس وان، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس سری ایکس، کامپیوترهای شخصی و ایکس باکس کلود گیمینگ عرضه می‌شود. سازندگان فهرست اتومبیل های بازی Forza Horizon 5 را منتشر کرده‌اند که بیشتر از ۴۰۰ خودرو در آن به چشم می‌خورند. البته این فهرست نهایی نشده است و هنوز نمی‌دانیم که در مجموع تعداد آن چه‌قدر بالاتر از حالت فعلی می‌رود. جگوار اسپرت XJR-15، فورد سوپر دیوتیF-450 DRW پریمیوم و پورشه تایکان توربو S برخی از ماشین‌های موجود در این بازی ریسینگ انحصاری شرکت مایکروسافت هستند.

فراموش نکنید که در حالت Forzavista بازی Forza Horizon 5 می‌توانید به تک‌تک این ماشین‌ها با نهایت جزئیات نگاه بیاندازید؛ یک Mode جذاب که روی ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و PC از ری تریسینگ پشتیبانی می‌کند. راستی علاوه‌بر همه‌ی این‌ها بعد از عرضه هم به مانند قسمت‌های قبلی مجموعه، شاهد پشتیبانی طولانی‌مدت پلی‌گراند گیمز از این بازی ریسینگ خواهیم بود.

به‌عنوان یک بازی ساخته‌شده توسط یکی از استودیوهای فرست-پارتی مایکروسافت، بازی Forza Horizon 5 در روز عرضه روی ایکس باکس گیم پس قرار می‌گیرد. فیل اسپنسر مدتی قبل گفت که محصول مورد بحث روی ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس کاملا به‌عنوان یک بازی نسل ۹ می‌درخشد و وجود نسخه‌ی ایکس باکس وان ابدا آن را عقب نگه نمی‌دارد.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده