// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۳۵

ویدیو جدید بازی Midnight Suns با محوریت نمایش گیم‌ پلی مبارزات

Firaxis Games ویدیویی از گیم‌پلی Midnight Suns منتشر کرده که در آن دو مبارزه‌ی مفصل ابرقهرمانان بازی با دشمنان و همچنین سیستم نقش‌آفرینی بازی به نمایش درمی‌آید.

استودیوی Firaxis Games اخیرا اعلام کرده بود که به‌زودی قرار است نمایشی نسبتا مفصل از گیم‌پلی بازی Midnight Suns پخش شود که در آن شاهد مبارزه‌ی دو شخصیت ولورین و هانتر با Sabertooth خواهیم بود. این نمایش حالا منتشر شده است و علاوه‌بر مبارزه‌ی مذکور، مبارزه‌ای نیز با محوریت شخصیت‌های بلید و دکتر استرنج به نمایش درمی‌آید و همچنین در آن کمی به مکانیک‌های نقش‌آفرینی بازی پرداخته می‌شود.

علاوه‌براین، در این ویدیو کمی بیشتر با ابی (Abbey)، ساختمان قلعه‌مانندی که مقر ابرقهرمانان میدنایت سانز است و داستان بازی آشنا می‌شویم. یکی از موارد مهمی که سازندگان Midnight Suns در ابتدای ویدیو به آن اشاره می‌کنند این است که این بازی خریدهای درون‌برنامه‌ای ندارد و تمام توانایی‌ها و کارت‌های بازی را می‌توان ازطریق تجربه‌ی بازی کسب کرد. شما می‌توانید این نمایش ۲۰ دقیقه‌ای را در یوتیوب تماشا کنید.

مبارزه ولورین و هانتر با Sabertooth در بازی Midnight Suns

گیم‌پلی این ویدیو از فاز آلفا بازی برداشته شده است و مشخص است که جلوه‌های بصری و انیمیشن‌ها جای کار بیشتری دارند. البته درکل می‌توان گفت که قابلیت‌های ابرقهرمانان Midnight Suns و نحوه‌ی حملات آن‌ها به دشمنان، نوید یک بازی خوب را برای طرفداران سبک مبارزات نوبتی می‌دهد.

نکته‌ی دیگر این است که عمارت ابی جایی است که بازیکنان درکنار ابرقهرمانانی که با آن‌ها به جنگ دشمنان می‌روند، زندگی می‌کنند. درواقع ابی جایی است که بسیاری از عناصر نقش‌آفرینی بازی خود را نشان می‌دهند. اینکه بازیکنان با کدام ابرقهرمان گرم می‌گیرند و بیشتر هم‌صحبت می‌شوند بسیار مهم است. اگر بازیکنان بتوانند با کاراکتری خاص یک رابطه‌ی دوستی برقرار کنند، تاثیر بسیار مثبت چنین حرکتی را در میدان مبارزه متوجه خواهند شد.

Midnight Suns در ماه مارس ۲۰۲۲ (بهمن-اسفند ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کابران زومجی درباره‌ی مبارزات و سیستم نقش‌آفرینی Midnight Suns چیست؟ به‌نظر شما این بازی می‌تواند نزد طرفداران مارول به محبوبیت برسد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده