// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۲۸

نمایش خون و آتش در تریلر کلاس Necromancer بازی Diablo 2: Resurrected

دیگر زمان زیادی تا عرضه‌ی بازی Diablo 2: Resurrected توسط اکتیویژن بلیزارد باقی نمانده است. ساعاتی قبل سازندگان تریلر کوتاه کلاس Necromancer را پخش کردند.

بازی Diablo 2: Resurrected بلیزارد در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. به همین خاطر دیگر تبلیغات این ریمستر بازی دیابلو 2 اوج گرفته‌اند و مدام تریلرهای کوتاه جدید از آن پخش می‌شوند. اکنون نوبت به نمایش گیم‌پلی کلاس Necromancer در بازی Diablo 2: Resurrected رسیده است.

در این ویدیو می‌بینیم که مبارزات با کلاس Necromancer در بازی Diablo 2: Resurrected چگونه به نظر می‌رسد؛ تا شاید به یاد بیاوریم که این کلاس در دیابلو 3 با دیابلو 2 تفاوت‌هایی داشت. شما می‌توانید تعداد قابل توجهی از مبارزهای اسکلتی را به سمت دشمن‌ها بفرستید و با جادو در میدان نبرد موفق باشید. تازه شما اگر کلاس Necromancer را انتخاب کنید، توانایی احضار Golemها را هم دارید.

دانلود ویدیو از آپارات

کلاس Barbarian، کلاس Sorceress، کلاس Paladin، کلاس Amazon، کلاس Druid یا کلاس Necromancer؟ شما کدام یک را در نخستین تجربه‌ی بازی Diablo 2: Resurrected شرکت بلیزارد انتخاب خواهید کرد؟


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده