// چهار شنبه, ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۶

نمایش بخش داستانی و جهان باز The City بازی NBA 2K22 در تریلر جدید

2K با انتشار تریلری از بخش The City برای بازی NBA 2K22 و موارد جدید آن رونمایی کرد. بازیکنان در این بخش به‌صورت آزادانه می‌توانند به فعالیت‌های مختلفی مشغول شوند.

جدیدترین نسخه از مجموعه شبیه‌ساز بسکتبال شرکت 2K یعنی NBA 2K22 تا چند روز دیگر منتشر می‌شود. بااین‌حال، 2K در این مدت به‌طرز عجیبی درمورد این بازی ساکت بوده است و برای مثال باید درباره‌ی چند ویژگی مهم آن جزئیات بیشتری ارائه می‌داد که تاکنون چنین کاری نکرده است. البته آن‌ها به‌تازگی با انتشار تریلری به‌صورت رسمی اطلاعات بیشتری درباره‌ی یکی از این موارد منتشر کرده‌اند و آن بخش The City است.

نسخه‌ی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس بخش The City بازی NBA 2K22 مانند NBA 2K21 با دیگر پلتفرم‌ها متفاوت است و تریلر منتشرشده از این بخش به‌طور خاص به معرفی نسخه‌ی نسل نهمی آن می‌پردازد. در نسخه‌ی امسال NBA 2K، بخش The City دچار تغییراتی شده است و مثلا معماری ساختمان‌ها و محل قرارگیری موارد مختلف در نقشه‌ عوض شده است.

همچنین مینی‌گیم‌های جدید مانند مسابقه با دوچرخه و فعالیت‌های جانبی مانند ساخت موسیقی به این بخش اضافه شده است. علاوه‌براین، در The City حالا می‌توان از دوچرخه، اسکیت‌برد و ماشین‌های کارتینگ استفاده کرد. موارد تزئینی متنوعی نیز مانند انیمیشن‌های ابراز احساسات برای The City بازی NBA 2K22 درنظر گرفته شده است. یک ساختمان جدید هم به نام Club 2K در نقشه‌ی این بخش به چشم می‌خورد و بازیکنان در آن می‌توانند به موسیقی‌هایی که در هرفصل به بازی اضافه می‌شوند، گوش دهند. شما می‌توانید تریلر معرفی The City را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

NBA 2K22 پس‌فردا جمعه ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی بخش The City بازی NBA 2K22 و ویژگی‌های آن چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده