// سه شنبه, ۱۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۰۰

تغییر نام شرکت ناشر A Plague Tale: Innocence

Focus Home Interactive، ناشر بازی‌هایی چون A Plague Tale: Innocence ،Vampyr و GreefFall به‌تازگی از نام جدید خود رونمایی کرده است.

استودیوی Focus Home Interactive در طول سال‌های اخیر به یکی از ناشرانی تبدیل شده است که به‌طور ثابت و هرچندوقت یک‌بار یک بازی را روانه‌ی بازار می‌کند. تمرکز این استودیو نیز روی ساخت و انتشار آثاری جمع‌و‌جو‌رتر از بازی‌های بسیار بزرگ و در سطح AA است؛ بازی‌هایی مانند A Plagues Tale: Innocence ،Vampyr یا GreedFall.

فوکس هوم اینتراکتیو حالا با بازی‌های زیادی که در این مدت منتشر کرده، مخاطبان خاص خود را پیدا کرده است که تعدادشان باتوجه‌به تنوع آثار منتشرشده توسط این استودیو، کم به‌نظر نمی‌رسد. مشخص است که آن‌ها همچنان در مسیر رشد و پیشرفت قرار دارند و در همین راستا اعلام کرده‌اند که نام جدیدی برای خود برگزیده‌اند.

Focus Home Interactive به‌تازگی اعلام کرده است که از این به بعد به‌صورت رسمی Focus Entertainment نامیده می‌شود. آن‌ها می‌گویند نام جدید «بیانگر تمایل آن‌ها برای متنوع‌سازی بازی‌ها، محصولات، سرویس‌ها و منابع درآمدی آن‌ها است» و این نام همچنین «بر هدف جاه‌طلبانه‌ی آن‌ها برای ارائه تجربه‌ای منحصر‌به‌فرد به بازیکنان سراسر جهان تاکید می‌کند.»

تغییر نام فوکس هوم اینتراکتیو  Focus Entertainment

Focus Entertainment سپس اشاره می‌کند سیاست بخش تحریریه‌ی این استودیو کمک زیادی به تحقق اهداف آن‌ها می‌کند. این استودیو در ادامه می‌گوید به‌لطف ویژگی‌هایی چون ایده‌های نوآورانه، گیم‌پلی خلاقانه و دنیاهایی اصیل که می‌توانند از مرز ویدیو گیم فراتر روند، بازی‌های آن‌ها می‌توانند خود را متمایز از آثار موجود در بازار نشان دهند.

Focus Entertainment اخیرا استودیوی DotEmu، یکی از سازندگان Streets of Rage 4 و ناشر این بازی، را خریداری کرد. فوکس اینترتینمنت همچنین چند بازی را از جمله A Plague Tale: Requiem و Evil West در دست دارد که در آینده منتشر خواهد کرد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی Focus Entertainment و بازی‌های آن چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده