نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۵۸

رونمایی از گیم پلی Tiny Tina’s Wonderlands در آینده نزدیک

گیرباکس سافتور به‌زودی از گیم‌پلی بازی اکشن-فانتزی Tiny Tina’s Wonderlands که برای عرضه در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده رونمایی خواهد کرد.

بازی Tiny Tina’s Wonderlands اولین‌بار در E3 2021 و در برنامه سامر گیم فست معرفی شد. 2K و گیرباکس سافتور در جریان این رویداد با انتشار یک تریلر سینمایی از جدیدترین بازی اکشن، لوتر و ماجراجویی خود رونمایی کرده و از انتشار این بازی در سه‌ماه اول سال ۲۰۲۲ خبر دادند. در این بازی، شخصیت Tiny Tina یک بار دیگر به‌عنوان Dungeon Master بازگشته و در داستانی جدید از Dragon Lord دفاع خواهد کرد. حالا حساب توییتر رسمی این بازی اعلام کرده که به‌زودی شاهد گیم‌پلی این بازی خواهیم بود.

باتوجه به برنامه‌ریزی رویداد PlayStation Showcase در بامداد جمعه، ۱۹ شهریور به وقت تهران، این احتمال وجود دارد که در این رویداد شاهد نمایش گیم‌پلی این بازی باشیم. این رویداد به مانند برنامه‌های ویدیویی دیگر بخش سرگرمی‌های تعاملی سونی در کانال یوتیوب پلی استیشن و کانال توئیچ پلی استیشن به‌ صورت زنده پخش خواهد شد. زومجی هم به پوشش ویدیویی و لحظه‌به‌لحظه این رویداد خواهد پرداخت. 

پیش از این گیرباکس اعلام کرده بود که بازی Tiny Tina's Wonderlands دارای داستانی جدید و مستقل است که تا چهار بازیکن می‌توانند به‌صورت کواپ بخش داستانی بازی را تجربه کنند. بازی Tiny Tina’s Wonderlands در حال حاضر تنها برای پی سی معرفی شده است، اما می‌توان انتظار داشت که این بازی برای پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان نیز معرفی و عرضه شود.

در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران مطرح کنید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده