نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۳:۳۳

تلاش سازندگان Final Fantasy 16 برای ارائه یک محصول بی‌نقص

نائوکی یوشیدا به هواداران اطمینان داد که تیم توسعه‌دهندگان بازی Final Fantasy 16 تمام تلاش خود را به کار می‌گیرند تا در زمان عرضه‌ی این بازی یک محصول بی‌ عیب و نقص را ارائه کنند.

درحالی که طرفداران مجموعه بازی‌های اکشن و نقش آفرینی Final Fantasy تا پایان سال ۲۰۲۱ منتظر عرضه‌ی بسته‌ی الحاقی Endwalker برای بازی Final Fantasy 14 هستند، بازی Final Fantasy 16 که جدیدترین نسخه این مجموعه است، نیز در دست ساخت است. این دو پروژه در دو تیم مستقل و تحت هدایت نائوکی یوشیدا، تهیه‌کننده این مجموعه در حال توسعه بوده و حالا یوشیدا در جدیدترین اظهارنظر خود در اینباره به طرفداران اطمینان داده که هر دو بازی در بهترین وضعیت ممکن منتشر خواهند شد.

یوشیدا در جدیدترین مصاحبه‌ی خود با فامیتسو گفته که فعالیت او روی بازی Final Fantasy 16 به معنای عدم توانایی تمرکز روی بازی MMORPG فاینال فانتزی 14 و بالعکس نبوده و اینکه اگر باگ‌هایی در این بازی وجود دارد، به این دلیل است که یک بازی فارغ از میزان توجه توسعه‌دهندگان ممکن است مشکلاتی داشته باشد. وی در ادامه این قول را به مخاطبان فاینال فانتزی داده که تیم توسعه‌دهندگان این دو بازی تمام تلاش خود را برای عرضه‌ی یک محصول بی‌نقص و اصطلاحاً پولیش شده به کار خواهند گرفت.

گیم پلی Final Fantasy 16

Final Fantasy 14: Endwalker در تاریخ ۲۳ نوامبر (۲ آذر) برای پی سی، پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. از طرفی Final Fantasy 16 به‌صورت انحصاری برای پلی استیشن 5 در دست ساخت بوده و هنوز تاریخ عرضه‌ی مشخصی ندارد. برنامه‌ی اسکوئر انیکس در رویداد TGS نشان می‌دهد که ناشر این بازی در توکیو گیم شو حداقل صحبت‌هایی را درباره نسخه جدید فاینال فانتزی خواهد داشت، اما آخر این هفته PlayStation Showcase را نیز داریم که ممکن است سورپرایزهایی را برای طرفداران به همراه داشته باشد.

اسکوئر انیکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 که در ساعت ۱۳:۳۰ جمعه، ۹ مهر ماه به‌صورت آنلاین پخش می‌شود، حضور خواهد داشت و این رویداد کمی کمتر از یک ساعت طول می‌کشد. فراموش نکنید که در رویداد پنج‌شنبه شب (بامداد جمعه به وقت تهران) سونی، با پوشش ویدیویی و لحظه‌به‌لحظه‌ی زومجی همراه باشید. در پایان نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده