نویسنده: مهدی اسدی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۳۶

احتمال معرفی بازی جدید inFamous در رویداد هفته جاری پلی استیشن

به نظر می‌رسد که ساکرپانچ قصد دارد در جریان رویداد PlayStation Showcase سونی، از نسخه جدید مجموعه‌ی ابرقهرمانی و جهان باز inFamous رونمایی کند.

استودیوی ساکر پانچ همواره به ساخت بازی‌های جذاب و باکیفیت شهرت دارد؛ از Sly Cooper گرفته تا inFamous و صدالبته Ghost of Tsushima که مورد تحسین بسیاری از مخاطبان و منتقدان قرار گرفته است. اما با درنظرگرفتن موفقیت چشم‌گیر بازی اکشن و ماجراجویی گوست آف سوشیما، طبیعتاً انتظار می‌رود که ساکر پانچ به‌دنبال قسمت بعدی این مجموعه برود، اما به نظر می‌رسد که در حال حاضر بازگشت یکی از آی پی‌های قدیمی‌تر این شرکت اتفاق محتمل‌تری به نظر می‌رسد.

نیک بیکر، مؤسس نشریه Xbox Era که قبلاً هم اطلاعات موثقی را از منابع غیررسمی منتشر کرده بود، اینبار به یکی از اخبار مربوط‌به پلی استیشن پرداخته و ادعا می‌کند که inFamous در جریان رویداد PlayStation Showcase در تاریخ ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) باز خواهد گشت. ضمناً بیکر خود به این نکته اشاره کرده که فعلاً نمی‌تواند صحت این ادعا را تأیید کند، لذا شما هم باید این خبر را در حد یک شایعه در نظر داشته باشید.

Infamous

بیکر در حساب توییتر خود اینگونه می‌نویسد:

«قبلاً از اینکه چیزی گفته شود، این ادعا را در حد یک شایعه در نظر بگیرید زیرا من هنوز موفق به تأیید صحت آن نشدم، اما به خاطر اینکه شخصاً از طرفداران این مجموعه هستم، امیدوارم که درست باشد. ظاهراً این احتمال وجود دارد که در در رویداد جدید سونی شاهد نمایش قسمت جدید Infamous باشیم.»

بازی جدید inFamous می‌تواند طرفداران زیادی را خوشحال کند، اما اگر نهایتاً شاهد رونمایی از این بازی باشیم، باید دید که آیا ساکر پانچ قصد دارد بعد از تکمیل توسعه و عرضه‌ی این بازی به سراغ دنباله Ghost of Tsushima رفته یا اینکه این پروژه به استودیوی دیگری سپرده شده است.

inFamous یکی از جذاب‌ترین آثار پلی استیشن 3 بود که توانست خیلی زود طرفداران زیادی به‌دست آورد. این بازی اکشن - ماجراجویی، بازیکن را در نقش یک ابرقهرمان جدید و قدرتمند قرار می‌داد و بعدها نسخه‌های دیگری هم از آن ساخته شد.

همان‌طور که اشاره شد، فاصله‌ی زیادی تا زمان برگزاری رویداد پلی استیشن شوکیش نداریم، لذا به‌زودی شاهد تأیید یا تکذیب این ادعا خواهیم بود. بیکر پیش از این هم از احتمال نمایش God of War جدید در این برنامه خبر داده که اخبار مربوطه قبلاً پوشش داده شد.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده