نویسنده: شعیب شاهدی
// دوشنبه, ۱۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۵

رئیس سابق پلی استیشن: نمی دانم چه اتفاقی برای Deep Down افتاد

شاون لیدن در مصاحبه‌ی خود با بلومبرگ درباره دلیل کنار گذاشته شدن بازی Deep Down اظهار بی اطلاعی کرد.

شاید کپکام بازی Deep Down را فراموش کرده باشد ولی هنوز خیلی‌ها برایشان سوال است که چه اتفاقی برای بازی افتاد. از بازی Deep Down در سال ۲۰۱۳ میلادی به‌صورت انحصاری پلی استیشن 4 و در سبک Dungeon Crawler رونمایی شد. رونمایی اولیه پتانسیل خوبی را از بازی به‌نمایش گذاشت و سروصدای زیادی ایجاد کرد؛ ولی باگذشت زمان اخبار و اطلاع‌رسانی‌های مربوط‌به بازی کمتر و کمتر شدند تاجایی‌که دیگر از Deep Down نامی برده نمی‌شد. گرچه این بازی هیچ‌وقت به‌صورت رسمی لغو نشد ولی در حال‌حاضر انگار اصلا وجود خارجی نداشته است.

سوال اصلی این است که چه اتفاقی برای بازی Deep Down افتاد. حالا به‌نظر می‌رسد حتی افرادی که اصولا باید در جریان این موضوع باشند هم هیچ خبری از آن ندارند. شاون لیدن، رئیس سابق Sony Worldwide Studios، اخیرا مصاحبه‌ای با نشریه Bloomberg داشته است. در این مصاحبه جیسون شرایر از رئیس سابق پلی استیشن می‌پرسد چه اتفاقی برای Deep Down افتاد. لیدن در جواب این سوال کمی مکث می‌کند و بعد می‌گوید: «نمی‌دانم و هیچ ایده‌ای ندارم.»

حدود یک سال پیش در تعدادی گزارش ادعاهایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه قبل‌از کنار گذاشته‌شدن Deep Down مراحل ساخت بازی تا جاهای خیلی خوبی پیشروی کرده بود. کپکام هم در سال ۲۰۱۹ میلادی اعلام کرد هنوز کاملا این بازی را لغو نکرده و نشان تجاری آن به‌صورت ثبت‌شده باقی‌مانده است.

به‌نظر شما چرا کپکام بازی Deep Down را کنار گذاشت؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده