// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۳۹

افزایش احتمال عرضه بازی Final Fantasy 7 Remake برای کامپیوتر

بنابر آخرین گزارش‌ها به‌نظر می‌رسد که به احتمال زیاد بازی Final Fantasy 7 Remake برای پی سی  منتشر خواهد شد.

اوایل تابستان امسال، سایتی با نام EpicData با ردیابی در پایگاه داده‌های فروشگاه اپیک گیمز به دو بازی Alan Wake Remastered و Final Fantasy 7 Remake اشاره کرد. به‌تازگی و براساس اطلاعات فاش شده یک خرده‌فروشی، عرضه‌ی بازی Alan Wake Remastered تا ماه آینده فاش شد که این اتفاق احتمال عرضه‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake برای پی سی را افزایش داد.

همچنین قرارداد پیشین اسکوئر انیکس با اپیک در اوایل سال جاری میلادی جهت در دسترس قرار دادن سری بازی Kingdom Hearts برای اولین‌بار به‌عنوان بازی انحصاری فروشگاه اپیک گیمز روی پی سی نیز این احتمال را قوت می‌‌بخشد.

دوره‌ی انحصاری ۱۲ ماه‌ی بازی Final Fantasy 7 Remake روی پلی استیشن قرار بود در آوریل سال ۲۰۲۱ به پایان برسد. بااین‌حال با انتشار نسخه‌ی Intergrade روی پلی استیشن 5 در ماه ژوئن، به‌نظر می‌‌رسد که این مدت ۶ ماه دیگر تمدید شده باشد. هیچ برنامه‌ای برای عرضه‌ی این بازی روی پلتفرم‌های دیگر اعلام نشده است. بازی Final Fantasy 7 Remake Intergrade یک نسخه‌ی به‌روزرسانی شده برای کنسول پلی استیشن 5 است که شامل گرافیک بهتر، زمان بارگذاری سریع‌تر، فوتو مود، هپتیک فیدبک و همچنین بسته‌ی الحاقی داستانی جدید Yuffie می‌شود.

لبخند شخصیت یوفی موقع نگه داشتن گوی سبز در بازی Final Fantasy 7 Remake شرکت اسکوئر انیکس

سونی در سال‌های اخیر به‌طور فعال از سری بازی‌های فاینال فانتزی حمایت کرده است. پلی استیشن همچنین حق انحصار زمانی بازی Final Fantasy 16 را که قرار است برای پلی استیشن 5 منتشر شود، در اختیار دارد. ماه گذشته تهیه‌کننده‌‌ی بازی Final Fantasy 16 بیان کرد که اسکوئر انیکس به‌طور قطع دوست داشته است که به‌روزرسانی جدیدی را راجع به این بازی در مراسم TGS به اشتراک بگذارد اما مطمئن نیست که بتواند خود را به ددلاین‌های تعیین شده در روند توسعه‌ی بازی برساند.

ناوکی یوشیدا در لایو استریم ویژه‌ی ژاپنی بازی Final Fantasy 14 بیان کرد که اگر تیمش نتواند محتوای بازی را به موقع برای نمایش این ماه تهیه کند، او شخصاً دوست دارد رویداد بعدی بازی FF16 را نزدیک به انتشارش نشان دهد. او در این‌باره گفت: «ما واقعاً می‌خواهیم چیزی را برای نمایش TGS 2021 نشان دهیم اما احتمالاً نمی‌توانیم خودمان را به این نمایشگاه برسانیم. ما قطعاً می‌خواهیم آن را نشان دهیم اما آیا بهتر نیست هنگامی که این کار را انجام دادیم، شما بتوانید بلافاصله پس از آن، آن را بازی کنید؟»

وی افزود: «من شخصاً دوست ندارم که اطلاعات کمی را برای طرفداران منتشر کنم و آن‌ها را منتظر بگذارم. من در این مورد با تیم سازنده و کارگردان بازی تاکای سان صحبت کردم. ما می‌خواهیم چیزی را نمایش دهیم که مردم پیش خود بگویند من می‌خواهم آن را بازی کنم، آن‌ را منتشر کنید و ما بتوانیم پاسخ دهیم که بله حتما بفرمایید! من می‌دانم که آن‌ها به‌عنوان یک شرکت از ما می‌‌خواهند که ما حداقل این بازی را در TGS نشان دهیم.»

اسکوئر انیکس در رویداد Tokyo Game Show 2021 که در ساعت ۱۳:۳۰ جمعه ۹ مهر ماه به‌صورت آنلاین پخش می‌شود حضور خواهد داشت و این رویداد کمی کمتر از یک ساعت طول می‌کشد.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده