// یکشنبه, ۱۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۳۰

آغاز دومین بتا محدود بازی Babylon’s Fall از چند روز دیگر

فاز اول بتا محدود بازی Babylon’s Fall چند هفته‌ی قبل روی پلتفرم PC به پایان رسید. فاز دوم بتا این محصول استودیو PlatinumGames روی کنسول PS4 تحویل گیمرها داده خواهد شد.

بازی Babylon's Fall برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی عرضه خواهد شد. استودیو PlatinumGames سازنده‌ی این بازی لایو سرویس و شرکت اسکوئر انیکس ناشر آن است. ما می‌دانیم پروسه‌ی ساخت اثر مورد بحث طی چند سال اخیر جلو رفت و سازندگان وارد فاز مورد آزمایش قرار دادن جنبه‌های مختلف آن شده‌اند. به همین خاطر بتا اول مدتی قبل روی کامپیوترهای شخصی ارائه شد و حالا دارد نوبت به دومین بتا محدود می‌رسد. بتا محدود دوم در هر منطقه تنها به مدت ۲ ساعت و ۳۰ دقیقه و فقط روی کنسول PS4 (قابل اجرا با بکوارد کامپتیبیلیتی روی کنسول PS5) تحویل گیمرها داده می‌شود.

هدف این بتا فقط بررسی وضعیت جنبه‌های فنی بازی Babylon's Fall در مواقعی همچون شلوغ شدن سرورهای آن است. در ژاپن از ساعت ۱۵:۰۰ تا ۱۷:۳۰ روز ۱۹ شهریور، در آمریکا شمالی از ساعت ۰۷:۰۰ تا ۰۹:۳۰ روز ۲۱ شهریور و در اروپا از ساعت ۲۳:۰۰ روز ۲۲ شهریور تا ساعت ۰۱:۳۰ روز ۲۳ شهریور، گیمرهای مشخص‌شده به این بتا محدود دسترسی پیدا خواهند کرد. البته تمامی ساعات و روزها براساس ساعت ایران هستند. در حقیقت داخل هر منطقه، در یک روز مشخص از ساعت ۱۹:۳۰ محلی تا ساعت ۲۲:۰۰ محلی این بتا ارائه می‌شود.

شخصیت های بازی Babylon's Fall پلاتینیوم گیمز

گیمرها تا پیش از پنج ژوئیه (۱۴ تیر) برای ثبت‌نام در این بتا وقت داشتند. البته همه‌ی افرادی که به نام‌نویسی پرداختند، فرصت تجربه‌ی این بتا محدود روی کنسول PS4 را به‌دست نمی‌آورند و پلاتینیوم گیمز به افراد انتخاب‌شده یک ایمیل ارسال کرد. در این بتا خبری از افتتاحیه‌ی بخش داستانی بازی Babylon’s Fall نخواهد بود؛ همین‌طور بخش آموزشی. بازیکن‌ها قدم به پایگاه اصلی می‌گذارند و در Sentinel Force سراغ کوئست‌های متفاوت می‌روند. آن‌ها به ساخت شخصیت خود و خرید موارد مختلف از فروشندگان می‌پردازند.

در ماه نوامبر شاهد ارائه‌ی سومین بتا محدود بازی Babylon’s Fall خواهیم بود که روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی تحویل گیمرها داده می‌شود. در بتا سوم سازندگان پشتیبانی از کراس-پلتفرم را هم فعال می‌کنند؛ تا بازیکن‌های هرکدام از سه پلتفرم مقصد بازی Babylon’s Fall شرکت پلاتینیوم گیمز بتوانند با یکدیگر مشغول تجربه‌ی آن شوند.


منبع PSLS
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده