نویسنده: شعیب شاهدی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۸

تاخیر عرضه بسته الحاقی Top Gun: Maverick بازی Microsoft Flight Simulator

باتو‌جه‌به تأخیر اکران فیلم Top Gun: Maverick، عرضه تاریخ بسته‌الحاقی این فیلم برای بازی Microsoft Flight Simulator هم تأخیر خورده است.

در جدیدترین اخبار بازی، اخیرا مایکروسافت اعلام کرده که انتشار بسته‌الحاقی Top Gun: Maverick برای بازی Microsoft Flight Simulator باتاخیر روبه‌رو شده است. این اتفاق خیلی‌‌هم غیرمنتظره نبود چراکه فیلم Top Gun: Maverick با بازی تام کروز دوباره تأخیر خورد و حالا فیلم Top Gun 2 قرار است در تاریخ ۲۷ می ۲۰۲۲ (۶ خرداد ۱۴۰۱) روی پرده‌های سینما برود. از ابتدای کار قرار شد که بسته‌الحاقی و فیلم در یک تاریخ منتشر شوند.

اهمیت این موضوع تاجایی است که سازندگان بازی اجازه ندارند به‌صورت جداگانه از بازاریابی فیلم درباره تاریخ عرضه صحبتی بکنند. درنتیجه تأخیر در اکران فیلم Top Gun: Maverick قطعا به‌معنی تأخیر در عرضه‌ی بازی خواهد بود. در حال‌حاضر جزئیاتی از این بسته‌الحاقی در دسترس نیست ولی سازندگان اضافه شدن دو هواپیما که شامل جنگنده F/A-18 سوپر هورنت و یک هواپیما ناشناس دیگر می‌شود، اشاره به بازی Microsoft Flight Simulator کرده‌اند.

اکنون بازی Microsoft Flight Simulator روی ویندوز ۱۰، استیم، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس در دسترس قرار دارد.

نظر شما تأخیر هم‌زمان این بسته‌الحاقی و فیلم Top Gun: Maverick چیست؟ مخاطبان زومجی می‌توانند نظرات خود را در بخش زیر با ما درمیان بگذارند.


منبع TWINFINITE
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده