نویسنده: مهدی اسدی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۰۱

تخفیف‌ های آخر هفته‌ی فروشگاه پلی استیشن ؛ از مرد عنکبوتی تا Demon's Souls

سونی در فروش ویژه‌ی این هفته‌ی خود، شماری از بزرگ‌ترین بازی‌های فرست پارتی پلی استیشن را با تخفیف به دارندگان کنسولش به فروش می‌رساند.

فروشگاه پلی استیشن تعدادی از محبوب‌ترین بازی‌های این پلتفرم را با تخفیف ویژه به علاقه‌مندان پیشنهاد می‌کند. براین‌اساس می‌توانید تا تاریخ ۶ سپتامبر (دوشنبه، ۱۵ شهریور) بازی Ratchet & Clank: Rift Apart را در اولین تخفیف دیجیتالی این بازی با قیمت ۶۰.۱۹ دلار خریداری کنید. درواقع شوتر پلتفرمر اینسامنیاک گیمز با یک تخفیف ۱۳ درصدی به فروش می‌رسد. بازی Demon's Souls از دیگر بازی‌های پرطرفدار پلی استیشن 5 نیز درحال حاضر با ۴۴.۷۹ دلار قابل خریداری است.

از سوی دیگر، بازی Marvel's Spider-Man: Miles Morales موقتاً تا ۲۹.۹۹ دلار تخفیف خورده و بازی Immortals Fenyx Rising، بازی اکشن-ماجراجویی و زیبای یوبیسافت نیز تخفیف خورده و اکنون با قیمت ۲۳.۹۹ قابل خرید است. از طرفی باندل Next Level بازی Borderlands 3 با قیمت ۲۴.۴۹ دلار به فروش می‌رسد.

از دیگر بازی‌های مهمی که در این فروش ویژه شامل تخفیف‌های فروشگاه پلی استیشن شدند می‌توان به بازی Red Dead Redemption 2، بازی GTA V، بازی Marvel's Spider-Man و بازی PGA Tour 2K21 اشاره کرد. بیشتر بازی‌های مجموعه‌ Far Cry نیز در این آخر هفته تخفیف خورده‌اند.

در پایان می‌توانید نظرات خود را در اینباره با زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع pushsquare
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده