// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۵:۰۰

ناشر Control: گزینه های ارتقا نسل نهمی این بازی می‌توانست بهتر از این باشند

نیل برالی، رئیس استودیوی 505Games می‌گوید آن‌ها و رمدی تصمیماتی گرفتند که باعث شد نتوانند به‌درستی از اسمارت دلیوری ایکس باکس و ویژگی‌های مشابه در کنسول‌های دیگر برای بازی Control استفاده کنند.

نیل برالی، رئیس استودیوی 505Games، ناشر بازی Control اخیرا در مصاحبه‌ای با وبسایت گیمز اینداستری از این گفته است که نحوه‌ی ارائه‌ی آپگرید نسل نهمی این بازی می‌توانست خیلی بهتر طراحی شود. برالی همچنین به این اشاره می‌کند که 505Games می‌خواهد این مورد را در بازی‌های آینده بهبود دهد و درواقع راه در اختیار قرار دادن آپگرید نسل نهمی بازی‌ها را بهتر کند. حال شاید برای کسانی که Control را از کنسول‌های نسل هشتمی به نسل نهمی ارتقا نداده‌اند، این سؤال پیش بیاید که مگر این بازی چه مشکلی در این زمینه داشت؟

باید گفت که آپگرید رایگان به ورژن نسل نهمی Control شامل حال خریدان نسخه‎‌ی پایه‌ی بازی نمی‌شد و تنها راهی که برای دریافت این آپگرید وجود داشت این بود که بازیکنان یک‌بار دیگر نسخه‌ی آلتیمت بازی را خریداری کنند که پس از عرضه‌ی بازی اصلی منتشر شده بود. 505Games اظهار می‌کند که گزینه‌هایی مانند Smart Delivery ایکس باکس قبلا در صنعت بازی مرسوم نبوده‌اند و درواقع هم 505Games و هم رمدی تصمیماتی گرفتند که باعث شد استفاده از اسمارت دلیوری و قابلیت‌های مشابه در کنسول‌های دیگر سخت شود.

قابلیت Smart Delivery در ایکس باکس سری ایکس

برالی در این خصوص توضیح می‌دهد: «هربار که از یک نسل به نسل جدیدی وارد می‌شویم، چالش‌های تازه‌ای برای سازندگان بازی و ناشران آن‌ها ایجاد می‌شود. گزینه‌ی اسمارت دلیوری و ویژگی‌های مشابه‌ای که در پلتفرم‌های دیگر وجود دارد، چیزی است که ما قبلا به‌عنوان یک صنعت با آن مواجه نبودیم. سر قضیه‌ی Control ما یک سری تصمیمات مشخصی گرفتیم که این تصمیمات ما را برای استفاده از قابلیت اسمارت دلیوری برای کنسول‌های نسل نهم، محدود کرد. این تصمیمات آن زمان درست بودند؛ ولی خب آن مشکلات و موانع را هم ایجاد کردند.»

505Games همین حالا نیز راه ارتقا به نسخه‌ی نسل نهمی تعدادی از بازی‌های فعلی و آینده‌ی خود را بهبود داده است. برای مثال، بازی Ghostrunner و همچنین بازی جدید مجموعه‌ی Assetto Corsa که در آینده منتشر می‌شود، از ویژگی‌های گزینه‌ی اسمارت دلیوری استفاده می‌کنند. از طرفی رمدی، استودیوی سازنده‌ی بازی Control در حال حاضر سخت مشغول توسعه‌ی بازی Crossfire X است. همچنین اخیرا شایعه شده بود که رمدی روی بازی Alan Wake 2 کار می‌کند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی گزینه‌های ارتقا به نسخه‌ی نسل نهمی Control چیست؟ آیا شما نیز جزو کسانی هستید که برای دریافت این آپگرید مجبور شده‌اند نسخه‌ی آلتیمت بازی را خریداری کنند؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده