// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۰۲

سازنده The Outlast Trials: این بازی شبیه به سریال تلویزیونی است

فیلیپ مورین، یکی از بنیان‌گذاران استودیوی Red Barrels می‌گوید بازی‌های قبلی مجموعه اوت‌لست شبیه به فیلم‌ها بودند و The Outlast Trials بیشتر شبیه به یک سریال تلویزیونی است.

بازی The Outlast Trials از استودیوی Red Barrels اخیرا و در شب افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام امسال حضور کوتاهی داشت. درواقع سازندگان تریلری را از The Outlast Trials در گیمزکام نمایش دادند که ما را بیشتر با گیم‌پلی و حال‌و‌هوای این بازی ترسناک و بقامحور آشنا می‌کند. جدیدترین نسخه از مجموعه بازی اوت‌لست برخلاف نسخه‌های پیشین خود یک تجربه‌ی کوآپ ارائه می‌دهد که در آن تا حداکثر سه بازیکن می‌توانند با یکدیگر بازی کنند. بازیکنان در The Outlast Trials برای فرار از شرکتی به نام Murkoff، باید دربرابر آزمایش‌هایی که روی آن‌ها انجام می‌شود، دوام بیاورند.

حال فیلیپ مورین، هم‌بنیان‌گذار استودیوی رد برلز به‌تازگی در مصاحبه‌ای با وبلاگ پلی استیشن درباره‌ی The Outlast Trials صحبت کرده و از این گفته است که چرا این بازی با دو بازی قبلی اوت‌لست و حتی با بازی‌های ترسناک دیگر فرق می‌کند. مورین توضیح می‌دهد: «اگر بازی‌های قبلی اوت‌لست را شبیه به فیلم‌ها بدانیم، اوت‌لست ترایالز بیشتر به یک سریال تلویزیونی شبیه است. مسیری که در این بازی برای رسیدن به آزادی طی می‌کنید، طولانی خواهد بود.»

سر بریده عروسک در بازی ترسناک The Outlast Trials (سومین قسمت سری بازی اوت لست)

شاید بتوان از حرف‌های مورین این‌گونه برداشت کرد که Red Barrels ساختار داستان‌گویی The Outlast Trials را به‌صورت ایپزودیک طراحی کرده است و درواقع پس از عرضه‌ی بازی باید منتظر انتشار محتوای داستانی بیشتری برای آن باشیم. البته این فقط در حد حدس‌و‌گمان است و هنوز نمی‌توان درباره‌ی آن به‌طور کامل مطمئن بود. اما درباره‌ی یک چیز می‌توان مطمئن بود و آن این است که The Outlast Trials با استفاده از موتور آنریل انجین 4 در حال ساخت است و همین باعث شده است که سازندگان بتوانند «ایده‌های جدیدی را در بازی آزمایش کنند و به‌سرعت بتوانند یک ایده را با دیگری جایگزین کنند.»

بااینکه The Outlast Trials هنوز برای پلی استیشن 5 تایید نشده است؛ ولی ممکن است که درنهایت برای این کنسول منتشر شود. این احتمال به این خاطر مطرح می‌شود که درجایی از مصاحبه از مورین درباره‌ی ویژگی‌های کنترلر دوال سنس پرسیده می‌شود و او در پاسخ می‌گوید: «ما خیلی به‌طور دقیق تمام ویژگی‌های دوال سنس را بررسی نکرده‌ایم؛ ولی از اینکه این کنترلر می‌تواند فرصت‌های جدیدی را در اختیار ما قرار دهد، قطعا بسیار خوشحال و هیجان‌زده هستیم. امیدوارم که به‌زودی بتوانیم اخبار جدیدی را [در این مورد] اعلام کنیم.»

The Outlast Trials در حال حاضر برای پلتفرم پی سی در دست ساخت است و برای انتشار در سال ۲۰۲۲ برنامه‌ریزی شده است. البته سازندگان تاریخ دقیق انتشار بازی را هنوز اعلام نکرده‌اند. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی اوت‌لست ترایالز چیست؟ درباره‌ی شباهت این بازی به سریال‌های تلویزیونی چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده