نویسنده: میلاد فاطمی
// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۴۵

تاریخ پخش تریلر جدید Death Stranding Director's Cut

با اعلام رسمی تیم سازنده، در تاریخ هفده شهریورماه شاهد انتشار تریلر جدیدی از بازی Death Stranding Director's Cut خواهیم بود.

به‌تازگی و در جدیدترین اخبار بازی، هیدئو کوجیما، بازی‌ساز مطرح و خالق بازی Death Stranding، با انتشار توییتی اعلام کرد که به‌زودی آخرین تریلر بازی Death Stranding Director's Cut منتشر خواهد شد. تفاوت این تریلر با ویدیوهای پیشین این است که این‌بار کوجیما وظیفه ویرایش آن را برعهده گرفته است.

براساس اطلاعات ارایه شده تریلر جدید Death Stranding Director's Cut قرار است در تاریخ هفده شهریورماه (هشت سپتامبر) راس ساعت ۲۳:۳۰ شب ازطریق کانال یوتیوب استودیوی کوجیما پروداکشنز متشر شود. کوجیما با اعلام اینکه روحش در این تریلر جاری است، تاکید کرد که درصورت امکان تریلر را در یک محیط صوتی مناسب تماشا کنید.

طبق اطلاعات موجود بازی Death Stranding Director's Cut قرار است محتواها و گیم‌پلی جدیدی ازجمله تجهیزات، سلاح، وسایل حمل‌ونقل، بخش‌ها و مأموریت‌های جدیدی را به بازی اضافه کند. بازی Death Stranding Director's Cut در تاریخ دو مهر (۲۴ سپتامبر) به‌صورت انحصاری برای کنسول نسل نهمی پلی استشین 5 روانه بازار خواهد شد. 

چنانچه زومجی را دنبال کرده باشید احتمالا در جریان هستید که دقیقا یک روز پس از انتشار تریلر بازی Death Stranding Director's Cut رویداد سونی با هدف نمایش بازی‌های پیش‌روی پلی استیشن 5 برگزار خواهد شد. 

اگر شما هم بازی دث استرندینگ را تجربه کرده‌اید، لطفا نظرات و پیش‌بینی‌های خود درخصوص نسخه Director's Cut آن را با ما و سایر مخاطبان زومجی به اشتراک بگذارید.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده