// شنبه, ۱۳ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۰

تریلر جدید Battlefield 2042 با محوریت گیم پلی کلاس های مختلف بازی

حساب کاربری توییتر Battlefield 2042 به‌تازگی ویدیویی را منتشر کرده که در آن شاهد نمایش گیم‌پلی چهار اسپشالیست بازی هستیم.

پس از دو نسخه، مجموعه Battlefield بالاخره به جنگ‌های مدرن بازگشت و ازاین‌رو کاربران نگاه ویژه‌ای به Battlefield 2042 خواهند داشت. درگذشته اعلام شده بود که بازی دارای اسپشالیست‌های مختلف است. به‌عبارتی شاهد اسپشالیست‌هایی هستیم که هرکدام از آن‌ها کلاس و ویژگی‌های متفاوتی را در اختیار کاربران قرار می‌دهند. 

به‌تازگی حساب کاربری توییتر بتلفیلد 2042 ویدیو جدیدی را منتشر و در آن شاهد گیم‌پلی چهار اسپشالیست بازی هستیم. اولین کاراکتر، وبستر مَکِی نام دارد که یک اسپشالیست کلاس اسالت به حساب می‌آید. وی دارای یک Grappling Hook است که از آن برای غافل‌گیری دشمنان و رفتن به ارتفاعات استفاده می‌کند. همچنین ویژگی Nimble به او اجازه می‌دهد تا چالاکی و چابکی خود را به هنگام استفاده از مواردی مثل زیپلاین‌های بازی افزایش دهد. 

این در حالی است که ماریا فالک اسپشالیست کلاس ساپورت یا همان پشتیبان است. وی دارای یک پیستول مخصوص به اسم S21 Syrette است که نوار سلامت خودتان و هم‌تیمی‌ها را بازیابی می‌‌کند. همچنین ویژگی Combat Surgeon هم به او اجازه می‌دهد تا هم‌تیمی‌های کشته شده را زنده کند. نفر سوم، با اسم مستعار بوریس شناخته می‌شود. اسپشالیست کلاس Engineer که از یک Turret به اسم SG-36 استفاده می‌کند. این Turret به‌صورت خودکار دشمنان را شناسایی و به آن‌ها شلیک می‌کند. همچنین ویژگی مخصوص وی هم بدین صورت است که اگر کنار Turret کاشته شده خود قرار بگیرید، دقت شلیک آن تقویت می‌شود.

در انتدا ویکوس ون دائل ملقب به کسپر نمایش داده می‌شود که می‌توان او را اسپشالیست کلاس ریکان دانست. کسپر به‌واسطه‌ی پهپاد OV-P می‌تواند محل قرارگیری دشمنان را شناسایی و اختلال‌های الکترونیکی را از بین ببرد. همچنین ویژگی مخصوص این کلاس هم به او اجازه می‌دهد تا خطرهای نزدیک به خود را شناسایی کند. 

در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Battlefield 2042 را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی بتلفیلد 2042 در تاریخ ۳۰ مهر ماه (۲۲ اکتبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده