// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۷

وجود یک بازی تخته‌ای در Horizon Forbidden West

طبق اعلام پلی استیشن، بازی Horizon Forbidden West دارای یک بازی تخته‌ای درون بازی به نام Strike خواهد بود.

دیروز که خبر آغاز پیش‌فروش Horizon Forbidden West و جزئیات نسخه‌های مختلف بازی منتشر شد، به‌ نوعی بازی تخته‌ای نیز اشاره شده بود که Strike نام دارد. استودیوی گوریلا گیمز تاکنون درباره‌ی وجود چنین بازی‌ای در هورایزن فوربیدن وست صحبت نکرده بود. بااین‌حال، به‌ لطف پستی که در صفحه‌ی پرسش‌های متداول این بازی در وب‌سایت پلی استیشن وجود دارد، حالا می‌دانیم که الوی می‌تواند این بازی تخته‌ای را با NPCهای درون بازی تجربه کند.

در توضیحات پست مذکور نوشته شده است: «Strike نوعی بازی تخته‌ای است که توسط ساکنین دنیای هورایزن بازی می‌شود. مهره‌های این بازی از چوب تراشیده یا قطعات فلزی و به شکل ربات‌ها ساخته شده‌اند. الوی برای اولین‌بار در Horizon Forbidden West با استرایک آشنا می‌شود. او در این بازی می‌تواند NPCهای مختلفی را به چالش دعوت کند.» این‌طور که به‌نظر می‌رسد، Strike برای Horizon Forbidden West مانند بازی GWENT برای بازی The Witcher 3 است.

همان‌طور که در خبر نسخه‌های مختلف Horizon Forbidden West اشاره شد، نسخه‌های کالکتور، دیجیتال دیلاکس و Regalla شامل مهره‌های بازی Strike می‌شوند. نسخه‌های دیجیتال دیلاکس و کالکتور دارای مهره‌ی درون بازی ربات Apex Clawstrider است. این در حالی است که نسخه‌ی کامل‌تر و گران‌تر Regalla دارای نسخه‌ی فیزیکی مهره‌ی Sunwing و Clawstrider به‌همراه مهره‌ی درون بازی Apex Clawstrider است.

بازی Horizon Forbidden West و ربات های وحشی در حال پرواز در آسمان مقابل ابرها

در بخش پرسش‌های متداول Horizon Forbidden West همچنین اشاره شده است که این بازی علاوه‌بر زبان انگلیسی، به ۱۲ زبان مختلف دوبله شده است. تعداد زبان‌های زیرنویس بازی جدید گوریلا گیمز نیز کم نیست و هورایزن فوربیدن وست علاوه‌بر انگلیسی، به ۲۴ زبان مختلف زیرنویس دارد که البته برخی از آن‌ها مانند پرتغالی برزیلی، سویه‌ای از زبان‌های اصلی خود هستند.

Horizon Forbidden West در تاریخ ۱۸ فوریه (۲۹ بهمن) برای پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 منتشر خواهد شد. همچنین دیروز متوجه شدیم که کاربران با خرید نسخه‌های استاندارد و اسپشیال این بازی صاحب هردو ورژن پلی استیشن 4 و پلی استیشن 5 بازی نمی‌شوند و به‌نظر می‌رسد که بسیاری از بازیکنان به این تصمیم سونی و گوریلا گیمز انتقاد دارند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی وجود یک بازی تخته‌ای در Horizon Forbidden West چیست؟ آیا فکر می‌کنید Strike می‌توانند همانند GWENT به یک مینی‌گیم بسیار موفق تبدیل شود؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده