نویسنده: مهدی اسدی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۲۲

دیده شدن بازی موبایل Battlefield در فروشگاه گوگل پلی

نسخه اندروید بازی Battlefield Mobile در فروشگاه گوگل پلی قرار گرفته و با وجود ارائه‌ی اطلاعات کامل از این بازی، هنوز امکان دانلود آن وجود ندارد.

به‌نظر می‌رسد که نسخه موبایلی بازی بتلفیلد در فروشگاه پلی استور گوگل قرار گرفته براساس اطلاعاتی که در متن معرفی آن نوشته شده، این بازی شامل نبردهایی در مقیاس بزرگ، قابلیت تخریب محیطی، حالت‌های مختلف و کلاس‌های کاراکتر قابل شخصی‌سازی خواهد بود. در بخشی از این متن می‌خوانیم:

«شما و افراد خدمه‌ی خود در نقشه‌ها و حالت‌های جدید و آشنایی از مجموعه‌ی بتلفید به مبارزه علیه رقبا خواهید پرداخت. در این بازی می‌توانید به ساخت و شخصی‌سازی مجموعه‌ی متنوعی از سلاح‌ها و ابزارهای کاربردی بازی پرداخته و کنترل تجهیزات و وسایل نقلیه قدرتمندی همچون تانک‌ها و ATV را در دست بگیرید. میدان نبرد وسیع این بازی از قابلیت تخریب محیطی برخوردار بوده و ظرفیت نبرد دسته جمعی و در مقیاس بزرگی را فراهم خواهد کرد.»

در ادامه‌ی متن معرفی بازی به امکانات مختلف بازیکنان در جریان بازی اشاره شده و می‌نویسد:

«در تمام حالت‌های مختلف این بازی همان شرایط جذاب و هیجان انگیزی را که مجموعه‌ی Battlefield به آن مشهور است تجربه خواهید کرد. چه در حال فرار با یک ATV از یک برج درحال سقوط باشید و چه درحال سقوط با چتر نجات به شلیک راکت لانچر به سمت اهداف دشمن بپردازید یا درحالی که با تانک ساختمانی را روی سر دشمن خراب می‌کنید، تک تک راندهای این بازی تجربه‌ای فراموش نشدنی را به‌همراه خواهد داشت.»  

بازی Battlefield Mobile

بازیکنان در Battlefield Mobile می‌توانند از میان کلاس‌های مختلف Assault ،Support ،Medic و Recon یکی را انتخاب کرده و سپس به ساخت مجموعه سلاح‌ها و تجهیزاتی که تمایل دارند با خود به همراه داشته باشند، بپردازند. بعد از آن باید تصمیم بگیرید که در کدام یک از حالت‌های مولتی‌پلی، objective و غیره شرکت خواهید کرد. در ادامه‌ی توضیحات این متن می‌خوانیم:

«سبک بازی خاص خود را پیدا کرده و سرباز خود را تا حداکثر قابلیت‌های ممکن، شخصی‌سازی کنید. سلاح‌ها، گجت‌ها، اسکین‌ها و دیگر آیتم‌های بازی قابل شخصی‌سازی بوده تا با کلاس و میزان پیشرفت شما در جریان بازی مطابقت داشته باشند. کاراکترهای خاصی تحت عنوان قهرمانان جنگ نیز با روایت داستانی منحصر‌به‌فرد خود برای نبرد آماده شده که هریک وظایف خاص خود را دارند. داستان‌های آن‌ها را یاد بگیرید و خودتان را در تجربه‌ی جنگ غوطه‌ور کنید.»

استودیوی DICE پیش از این در ماه آوریل تأیید کرده بود که بازی موبایلی بتلفیلد در دست ساخت است، اما در آن زمان گفته شده بود که این بازی در سال ۲۰۲۲ آماده خواهد شد. اسکار گابریلسون، مدیرکل DICE در زمان معرفی این بازی گفته بود:

«همیشه در نظر داشتیم که یک روز Battlefield را به پلتفرم‌های بیشتری گسترش دهیم. بعد از سال‌ها تست و بررسی نمونه‌های اولیه، بسیار خوشحالم که شما را از همکاری دوستان ما در Industrial Toys با DICE برای ساخت یک بازی کاملاً جدید بتلفیلد برای گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها باخبر کنم. این بازی در سال ۲۰۲۲ آماده خواهد شد. لازم به ذکر است که این یک بازی کاملاً مستقل است و ربطی به بازی‌هایی که برای کنسول‌ها و پی سی در دست ساخت است، ندارد.»

«این بازی از ابتدا توسط iToys توسعه داده شده تا تجربه‌ی بتلفیلد در هر شرایطی را به یک واقعیت تبدیل کند. این بازی موبایلی درحال حاضر وارد مراحل تست شده تا برای عرضه در سال آینده آماده شود. لذا در ادامه انتظار انتشار اطلاعات بیشتر از این بازی را داشته باشید.»

براساس گفته‌های گابریلسون، این احتمال وجود دارد که بازی در ابتدا به‌صورت بتا منتشر شده و حتی قبل از عرضه در سراسر جهان، به‌صورت سافت لانچ در برخی مناطق منتشر شود. Battlefield 2042 نیز جدیدترین نسخه از سری اصلی بتلفیلد است که قرار است در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم پی سی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر شود.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده