// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۵۴

نمایش کلاس Paladin در تریلر جدید بازی Diablo 2: Resurrected

بلیزارد پس از معرفی چند کلاس شخصیتی، این‌بار سراغ رونمایی از کلاس Paladin رفته است که جنگجویی زره‌دار است و در مبارزات با سلاح سرد مهارت دارد.

شرکت Blizzard Entertainment چندروزی است که مشغول انتشار تریلرهایی با محوریت معرفی کلاس‌های مختلف بازی Diablo 2: Resurrected است. آن‌ها حالا با انتشار تریلر تازه‌ای سراغ معرفی کلاس Paladin (یا همان پهلوان) رفته‌اند که در مبارزات تن‌به‌تن و با سلاح سرد تبحر دارد و می‌تواند قدرت یاران اطراف خودش را افزایش و دشمنان را کاهش دهد.

Paladin می‌تواند از انواع مهارت‌هایش برای آسیب به دشمنان استفاده کند؛ مهارت‌هایی چون Smite و Blessed Hammer. قابلیت Defiance او باعث می‌شود که میزان قدرت دفاعی تمام هم‌تیمی‌های نزدیک به او افزایش پیدا کند و با استفاده از قابلیت Might نیز میزان دمیجی را که هم‌تیمی‌هایش به دشمنان وارد می‌کنند، بالا می‌برد. پالادین همچنین می‌تواند میزان سلامتی یاران نزدیک به خود را افزایش دهد و با استفاده از اسپل‌هایی مانند Conviction می‌تواند دشمنان را ضعیف کند و قدرت دفاعی کلی و میزان مقاومت آن‌ها را کاهش دهد. شما می‌توانید تریلر معرفی Paladin را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

Diablo 2: Resurrected در تاریخ ۲۳ سپتامبر (۱ مهر) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی کلاس قابل بازی Paladin در Diablo 2: Resurrected چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده