// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۲۸

ارائه اطلاعات بیشتر توسط استودیوهای سونی پس از پلی استیشن شوکیس ۲۰۲۱

بعد از به پایان رسیدن پخش زنده‌ی بخش اصلی پلی استیشن شوکیس ‌2021 که حدودا ۴۰ دقیقه است، تیم‌های مختلف سونی اطلاعات بیشتر را تقدیم مخاطب‌ها خواهند کرد.

چند روز بعد اگر از تماشای پلی استیشن شوکیس 2021 لذت بردید، پس از به اتمام رسیدن بخش اصلی آن هم به دیدن پخش زنده سونی ادامه بدهید. زیرا پلی استیشن شوکیس 2021 یا همان کنفرانس ویدیوگیمی اصلی سونی در سال ۲۰۲۱ میلادی ظاهرا کمی بیشتر از ۴۰ دقیقه زمان می‌برد و سپس در بخش فرعی سراغ گفت‌وگو راجع به جزئیات می‌رود. ما در این بخش با بازی‌سازهای استودیوهای پلی استیشن روبه‌رو می‌شویم و به صحبت‌های آن‌ها گوش می‌دهیم.

آیا مثلا نسخه‌ای مفصل‌تر از ویدیو گیم‌پلی محصولی همچون بازی Gran Turismo 7 هم در بخش فرعی پلی استیشن شوکیس 2021 پخش خواهد شد؟ باید صبر کرد و دید. افرادی که جدیدترین برنامه Nintendo Direct را موقع برگزاری رویداد E3 2021 تماشا کردند، احتمالا Nintendo Treehouse را به یاد دارند.

وقتی کنفرانس اصلی نینتندو به پایان رسید، در Nintendo Treehouse شاهد پخش مفصل گیم‌پلی برخی از بازی‌ها و مصاحبه با سازندگان آن‌ها بودیم؛ تا گیمرها بتوانند آثار حاضر در برنامه‌ی اصلی و استودیوهای سازنده‌ی آن‌ها را بهتر بشناسند. تازه اگر به یاد داشته باشید مایکروسافت هم چند روز پس از کنفرانس اصلی ایکس باکس در E3 2021، چنین محتوایی را تحت عنوان Xbox Games Showcase Extended تحویل طرفدارهای خود داد. پس کم‌وبیش می‌دانید که سونی می‌خواهد پس از پخش پلی استیشن شوکیس 2021 چه کاری را انجام دهد.

استودیوهای بازی سازی پلی استیشن سونی با لوگوهای متفاوت

ما طبیعتا در محتوای زنده مورد بحث، استودیوهایی را بعد از پلی استیشن شوکیس 2021 خواهیم دید که بازی‌های آن‌ها تشکیل‌دهنده‌ی رویداد بودند. مثلا اگر بازی God of War جدید و بازی Gran Turismo 7 در پلی استیشن شوکیس 2021 حاضر باشند، انتظار می‌رود که پس از به پایان رسیدن برنامه‌ی اصلی با اعضای تیم سانتا مونیکا و تیم Polyphony Digital روبه‌رو شویم. هنوز جزئيات بیشتری در رابطه با مدت‌زمان و نحوه‌ی ارائه/پخش برنامه‌ی فرعی بعد از به اتمام رسیدن PlayStation Showcase سال ۲۰۲۱ در دسترس نیست.

از ساعت ۰۰:۳۰ بامداد روز جمعه، ۱۹ شهریور به وقت ایران، پخش پلی استیشن شوکیس سال ۲۰۲۱ آغاز خواهد شد. ساعاتی قبل اندی رابینسون، سردبیر رسانه ویدیوگیمز کرانیکل با سابقه‌ی ارائه‌ی گزارش‌های اختصاصی درست پرشمار در توئیتر نوشت: «به من گفته شده است که در این رویداد چند خبر فوق‌العاده وجود دارد».


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده