// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۵۳

احتمال عرضه بازی Overwatch 2 در سه ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲

طبق گزارش‌ها بیان شده است که اکتیویژن بلیزارد قصد دارد بازی Overwatch 2 را همزمان با شروع فصل آینده Overwatch League در سال ۲۰۲۲ منتشر کند.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید می‌دانید که شرکت بلیزارد با حواشی و مشکلات زیادی دست‌وپنجه نرم می‌کند و وضعیت ساخت بازی Overwatch 2 نیز یکی مشکلات اساسی این شرکت بوده است. شایعات منتشر شده تا به الان بیان کرده‌اند که توسعه‌ی دنباله‌ی بازی Overwatch در حال حاضر بسیار کند جلو می‌رود. همچنین شایعه‌ی منتشر شده‌ی اخیر توسط Metro Leaker بیان کرده که ساخت این بازی بیش از حد انتظار طول کشیده است و بازی Overwatch 2 حتی ممکن است پس از سال ۲۰۲۲ عرضه شود.

بااین‌حال، ممکن است این شرایط اخیراً تغییر کرده باشد. دکسرتو به‌تازگی گزارشی از Overwatch League تهیه کرده است و یک منبع داخلی Activision-Blizzard در این‌باره گفته: «ما کاملا آگاه هستیم که باید بازی را زودتر عرضه کنیم. بنابراین چیزی که به تیم سازنده گفته شده این است که ویژگی‌های کنونی بازی را نگه داریم، آن را رفع اشکال کرده و عرضه کنیم. ما به‌دنبال این هستیم تا قبل از تابستان سال ۲۰۲۲ این بازی را منتشر کنیم.»

یکی از مسئولان بخش مدیریت مجموعه اطلاعاتی متفاوت‌تر را ارائه داده است: «به همه ما گفته شده است که هدف سه‌ماهه‌ی دوم سال آینده‌ی میلادی است. زمان انتشار بازی در برنامه لیگ اورواچ تأثیرگذار است زیرا بدیهی است که بازیکنان نمی‌خواهند در میانه‌ی فصل، نسخه‌ی جدید بازی را شروع کنند.» انجام چنین کاری منطقی به نظر می‌رسد اما اینکه آیا توسعه‌دهندگان بازی می‌تواند به این هدف برسد یا خیر هنوز مشخص نیست.

یکی از احتمالات می‌تواند این باشد که بازی Overwatch 2 با بسیاری از تغییرات و ویژگی‌های PvP خود همراه‌با یک کمپین داستانی عرضه شود و محتوای بیشتری پس از عرضه به بازی اضافه شود. تاکنون توسعه‌دهندگان بازی تأیید کرده‌اند که مسابقات 5v5 تنها یک نقش Tank خواهند داشت و  Assault نیز کنار گذاشته می‌شود. به نظر می‌آید باید منتظر جزئیات بیشتری در این رابطه باشیم.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده