نویسنده: هومن فلاحی
// جمعه, ۱۲ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۵۸

انتشار اولین تریلر گیم پلی بازی Marvel’s Midnight Suns

روز گذشته شرکت 2K Games اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns را منتشر کرد.

هفته گذشته و در جریان برگزاری رویداد زنده Gamescom's Opening Night Live، استودیوی باسابقه Firaxis Games با انتشار یک تریلر سینمایی از بازی جدید خود با نام Marvel’s Midnight Suns رونمایی کرد. این بازی که با همکاری با مارول گیمز ساخته می‌شود، قرار است ترکیب متفاوتی از بازی‌های تاکتیکال استودیو Firaxis و ابرقهرمانان مشهور کمیک‌های مارول را در اختیار هواداران قرار دهد. حالا در جدیدترین اخبار بازی، اولین تریلر از گیم‌پلی بازی Marvel’s Midnight Suns منتشر شده است.

این نمایش جدید که با همکاری با وب‌سایت IGN و از کانال یوتیوب این خبرگزاری منتشر شده، به‌صورت مستقیم از اجرای این بازی روی پی‌سی ضبط شده است و قدرت‌های متفاوت هر ابرقهرمان را به نمایش می‌گذارد. گیم‌پلی این بازی به‌صورت نوعی نقش‌ آفرینی نوبتی و تاکتیکال خواهد بود. در هر مبارزه سه شخصیت به‌صورت همزمان قابل بازی خواهند بود و هر کدام از ۱۲ قهرمان این بازی دارای قابلیت‌های و نیروهای مخصوص هستند که در قالب کارت‌های تصادفی در جریان گیم‌پلی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

البته طبق تایید کارگردان بازی همه‌ی این کارت‌ها از ابتدای هر مبارزه در دسترس کاربران نیستند و هرکدام از آن‌ها اثرگذاری خاصی در جریان مبارزات بازی خواهند داشت. پس از پایان هر مبارزه، بازیکنان می‌توانند مانند بازی‌های مجموعه XCOM به مدیریت پایگاه اصلی قهرمانان که The Abbey نام دارد بپردازند، یا با قدم زدن در این مکان با شخصیت‌ها و داستان بازی بیشتر آشنا شوند. این پایگاه در زمینه‌های متنوعی قابلیت آپگرید و پیشرفت خواهد داشت.

کنترل شخصیت‌ها در این حالت به گشت‌وگذار در مقر اصلی اونجرز در بازی Marvel's Avengers بسیار شباهت دارد و چالش‌ها و مراحل فرعی متنوعی نیز در گوشه و کنار The Abbey برای انجام دادن در دسترس خواهد بود. جیک سلیمان، کارگردان بازی درباره شباهت‌های این بازی با دیگر ساخته‌های استودیو Firaxis می‌گوید تفاوت‌های بنیادین میان این بازی و سری XCOM وجود دارد که مهم‌ترین آن‌ها وجود بیشتر عناصر نقش‌آفرینی در این بازی خواهد بود.

رابطه شخصیت اصلی که The Hunter نام دارد، با دیگر قهرمانان اونجرز و گروه Midnight Suns نقش کلیدی در قدرت‌های آن‌ها در مراحل بازی دارد. بازیکنان در طول بازی با انتخاب‌ها و دو راهی‌های متفاوتی در برخورد با این شخصیت‌ها رو‌به‌رو خواهند شد و این انتخاب‌ها در عملکرد این ابرقهرمانان در مبارزات بازی اثرگذار خواهد بود. طبق اطلاعات منتشر شده، شخصیت هانتر از نظر ظاهری کاملا قابل شخصی‌سازی است و بازیکنان می‌توانند از ۴۰ قدرت متفاوت در دسترس قهرمان خود را به توانایی‌های مورد نظر خود مجهز کنند.

شما می‌توانید در ادامه دو نمایش گیم‌پلی منتشر شده از این بازی را تماشا کنید:

براساس گفته‌های نویسنده داستان این بازی، Midnight Suns در دوره‌ تاریک‌تری از دنیای مارول اتفاق می‌افتد. برخلاف بازی Marvel's Avengers که فضا و داستانی سبک‌تر و الهام گرفته از دنیای سینمایی مارول را به تصویر می‌کشید، این بازی به‌صورت اقتباسی آزاد از کمیک مشهور Rise of the Midnight Sons که در دهه ۹۰ میلادی منتشر شد، نوشته شده است. داستان بازی پر از اتفاقات فراطبیعی و مسايل جادویی خواهد بود و شخصیت‌هایی که در آن حضور خواهند داشت، طرفداران مارول و دنیای کمیک بوک‌ها کمتر با آن‌ها آشنا هستند.

بازیکنان در نقش شخصیت The Hunter قهرمان اصلی بازی وظیفه دارند تا جلوی نقشه‌های سازمان هایدرا و Demon Lilith را بگیرند. هانتر فرزند لیلیث به حساب می‌‌آید و بنابراین او تنها کسی است که در میان قهرمانان اونجرز و میدنایت سانز می‌تواند لیلیث را نابود کند.

بازی Marvel’s Midnight Suns در تاریخ نامشخصی از ماه مارس (اسفند-فروردین) سال آینده برای پلتفرم‌های پی‌سی، نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده