// پنجشنبه, ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۷:۴۵

تاریخ عرضه بازی فوتبال جدید کونامی اعلام شد

کونامی به‌صورت رسمی تاریخ عرضه‌ی دقیق بازی فوتبالی رایگان eFootball را اعلام کرد که عملا از حالا به بعد برای این شرکت جای سری بازی PES را می‌گیرد.

بازی eFootball در تاریخ ۳۰ سپتامبر (۸ مهر) توسط شرکت کونامی عرضه خواهد شد. این بازی Free-to-play (رایگان) یک لایو سرویس بلندمدت است که با گذر زمان آپدیت‌های رایگان و پولی مختلف را دریافت خواهد کرد. در روز عرضه فقط ۹ تیم در بازی eFootball قرار دارند؛ آرسنال، بارسلونا، بایرن مونیخ، کورینتیانس پائولیستا، فلامینگو، یوونتوس، منچستر یونایتد، ریور پلاته و سائو پائولو. بازی eFootball در روز عرضه فقط از مسابقات عادی پشتیبانی می‌کند؛ بین بازیکن‌ها و بین بازیکن و هوش مصنوعی.

در بخش آنلاین بازیکن‌ها می‌توانند به‌صورت Cross-Generation مشغول تجربه‌ی بازی eFootball شوند؛ گیمرهای کنسول PS4 و کنسول PS5 با یکدیگر و از آن سو گیمرهای کنسول ایکس باکس وان و کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس با یکدیگر.

در فصل پاییز اولین آپدیت بزرگ بازی eFootball عرضه می‌شود که ساخت تیم‌ها، بخش Creative League، بخش Tour Event (رقابت با هوش مصنوعی بازی در چند مسابقه برای کسب جوایز)، بخش Challenge Event (رقابت با بازیکن‌های دیگر به‌صورت آنلاین برای کسب جوایز)، بخش Online Quick Match (مسابقه با امکان انتخاب از بین بیشتر از ۶۰۰ تیم لایسنس‌شده)، کراس-پلتفرم (بازی آنلاین بین کنسول‌ها و PC) و Online Match Lobby را به این محصول کونامی می‌افزاید. این آپدیت رایگان خواهد بود. اما همراه‌با عرضه‌ی آن، بخش پولی بازی eFootball نیز نمایان خواهد شد.

شرکت کونامی چند هفته‌ی قبل گفت که بازی eFootball در روز عرضه بیشتر شبیه یک دمو است. همچنین پشتیبانی از دوال‌سنس روی کنسول پلی استیشن 5 هم با آپدیت‌های بعدی به بازی eFootball اضافه می‌شود.


منبع VGC
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده