نویسنده: مهدی اسدی
// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۱۸

برنامه مایکروسافت، اسکوئر انیکس و شرکت‌‌های دیگر در رویداد توکیو گیم شو 2021

برگزارکنندگان رویداد آنلاین توکیو گیم شو ۲۰۲۱، در اطلاعیه‌ای به برنامه‌ی زمان‌بندی نمایشگاه امسال و حضور شرکت‌هایی از قبیل مایکروسافت، اسکوئر انیکس، کپکام و سگا پرداخته‌اند.

رویداد Tokyo Game Show 2021 نیز مشابه گیمزکام 2021 که اوایل همین هفته به پایان رسید، به‌صورت آنلاین و غیرحضوری برگزار خواهد شد. حالا برنامه زمان‌بندی این رویداد نیز درکنار فهرستی از شرکت کنندگان TGS امسال منتشر شده که در ادامه به آن نگاهی داریم. کنفرانس ژاپنی صنعت بازی قرار است از تاریخ ۳۰ سپتامبر (پنج شنبه ۸ مهر) تا ۳ اکتبر (یکشنبه ۱۱ مهر) به‌صورت دیجیتالی برگزار شود. باتوجه‌به اینکه امسال بیست و پنجمین سالگرد برگزاری این نمایشگاه است، برنامه‌های ویژه‌ای هم برای توکیو گیم شو ۲۰۲۱ ترتیب داده شده است.

براساس فهرست کاملی که در وبسایت رسمی این رویداد قرار گرفته است، می‌توان انتظار داشت که در رویداد امسال اخبار زیادی از بازی‌های پیش رو به‌دست ما برسد. بعد از نطق اصلی برنامه (که با عنوان We'll always have games یا «ما همیشه بازی خواهیم داشت» نام‌گذاری شده است) قرار است چند ناشر و استودیوی توسعه‌دهنده روی صحنه رفته و توضیحاتی از برنامه‌های خود را ارائه کنند. از جمله مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به برنامه ویژه King of Fighters 15 و کنفرانس Xbox Tokyo Game Show اشاره کرد. جایی که مایکروسافت وعده‌ی نمایش «چند مطلب و خبر اختصاصی» را به طرفداران داده است. سایر نمایش‌های پخش زنده با حضور اسکوئر انیکس، کپکام و سگا دنبال خواهد شد.

برنامه های Tokyo Game Show 2021

هنوز خبری درباره محتوای کنفرانس ویژه‌ی ایکس باکس در این رویداد منتشر نشده اما مایکروسافت اخیراً بازی‌های ژاپنی زیادی را به سرویس ایکس باکس گیم پس آورده و احتمالاً باید در این رویداد نیز از دیگر برنامه‌های مایکروسافت برای ورود قوی‌تر به بازار ژاپن بشنویم. برنامه‌ی ایکس باکس در روز پنج‌شنبه، ۸ مهر حدود ۵۰ دقیقه طول خواهد کشید.

نمایش King of Fighters 15 نیز احتمالاً به انتشار اطلاعات بیشتر که در گیمزکام 2021 از این بازی شنیدیم اختصاص خواهد داشت. جایی که SNK بعد از چند بار تأخیر، بالاخره اعلام کرد که این بازی مبارزه‌ای مورد انتظار در تاریخ ۱۷ فوریه ۲۰۲۲ منتشر خواهد شد. این بازی برای PS4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس و پی سی (ازطریق استیم و اپیک گیمز استور) منتشر خواهد شد. انتظار می‌رود در Tokyo Games Show جزئیات بیشتری از بازی در اختیار طرفداران قرار بگیرد.

تصویری از نمایش بازی  King of Fighters 15

اسکوئر انیکس نیز در این مراسم حضور خواهد داشت؛ فقط انتظار انتشار اطلاعاتی از Final Fantasy 16 را نداشته باشید. نائوکی یوشیدا، کارگردان Final Fantasy 14 در لایو استریم ویژه‌ای که به این بازی اختصاص داشت، اعلام کرده که ناشر این مجموعه در Tokyo Game Show نمی‌تواند چیزهای بیشتری از قسمت جدید این سری را منتشر کند، زیرا هنوز به ددلاین‌های تعیین شده در روند توسعه‌ی بازی نرسیده‌ایم.

بسیاری از بازه‌های تعیین شده برای برنامه‌های TGS 2021 هنوز در سایت این رویداد به‌صورت خالی یا تعیین نشده نشان داده می‌شوند و می‌توان انتظار داشت که در روزهای آینده اطلاعات بیشتری از برنامه‌های و شرکت‌های دیگر منتشر شود.

در پایان می‌توانید نظرات و انتظارات خود را از توکیو گیم شو امسال به زومجی و سایر کاربران در میان بگذارید.


منبع vg247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده