// چهار شنبه, ۱۰ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۱۱

تریلر جدید بازی Diablo 2: Resurrected با محوریت کلاس جادوگر

بلیزارد اینترتینمنت به تازگی تریلر جدیدی را از بازی Diablo 2: Resurrected منتشر کرده که در آن شاهد گیم‌پلی کلاس جادوگر هستیم.

چندی پیش بود که بلیزارد تریلر جدیدی را از بازی Diablo 2: Resurrected با محوریت کاراکتر باربارین منتشر کرد و کاربران تازه‌وارد بیش‌ازپیش با این کلاس آشنا شدند. این در حالی است که به‌تازگی، تریلر دیگری منتشر شده که کلاس جادوگر یا همان Sorceress را نشان می‌دهد.

کلاس جادوگر به‌واسطه‌ی مهارت‌های خود می‌تواند آسیب‌های گسترده‌ای را به دشمنان وارد کند. کلاس جادوگر و مهارت‌هایش در سه کلاس یخ، آذرخش و آتش قرار می‌گیرد. برای مثال مهارت Frozen Armor به شما اجازه می‌دهد تا یک سیستم دفاعی خوب را برای خود پیاده کنید. ازطرفی Frozen Orb هم باعث می‌شود تا سایر دشمنان یخ بزنند. 

از دیگر مهارت‌هایی هم که برای آسیب رساندن استفاده می‌شود، می‌توان‌به Fire Ball و Lightning اشاره کرد. همچنین به‌واسطه‌ی کلاس جادوگر قادر به تلپورت کردن و رفتن به سایر بخش‌های محیط خواهید بود. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده از بازی Diablo 2: Resurrected را در زومجی تماشا کرده و نظرات خود را با ما در میان بگذارید. بازی Diablo 2: Resurrected در تاریخ یک مهر ماه (۲۳ سپتامبر) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | ایکس باکس سری اس و نینتندو سوییچ عرضه می‌شود.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده