// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۹:۵۳

نمایش جلوه‌ های بصری و انیمیشن های بهبودیافته در تریلر گیم پلی NBA 2K22

تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K22 سرانجام چند روز مانده به عرضه‌ی بازی منتشر شد. در این تریلر جلوه‌های بصری بهبودیافته و انیمیشن‌های پرجزئیات جدیدترین نسخه‌ی NBA 2K به نمایش درمی‌آیند.

NBA 2K22 تا چند روز دیگر منتشر می‌شود؛ ولی استودیوی Visual Concepts، سازنده‌ی بازی و 2K Sports، ناشر آن تازه با انتشار تریلری از گیم‌پلی بازی رونمایی کرده‌اند. در این تریلر البته خیلی به ویژگی‌ها و مکانیک‌های جدید NBA 2K22 پرداخته نمی‌شود و بیشتر در آن سعی شده است که انیمیشن‌ها و گرافیک بازی به نمایش گذاشته شوند. همچنین همان‌طور که در تریلر نشان داده می‌شود، به‌نظر می‌رسد که روی نمایش واقع‌گرایانه‌ی عرق کردن بازیکنان در زمین کار شده است. شما می‌توانید تریلر گیم‌پلی NBA 2K22 را در ادامه تماشا کنید:

دانلود ویدیو از آپارات

نسخه‌ی امسال بازی بسکتبال شرکت 2K دارای حالت‌های بازی جدیدی مانند MyWNBA (لیگ حرفه‌ای بسکتبال زنان) است. در NBA 2K22 همچنین بخش The City گسترده‌تر شده است. حالت MyCareer نیز حالا دارای گزینه‌ی تازه‌ای به نام Hidden Talents (استعدادهای نهان) است که به بازیکنان این قابلیت را می‌دهد که در مسیر شغلی خود به سمت راه‌هایی مانند فشن یا موسیقی هیپ‌-هاپ حرکت کنند. در NBA 2K22 همچنین می‌توان خانه‌ی شخصی خود را شخصی‌سازی کرد. البته باید این نکته را ذکر کرد که ویژگی‌های گفته‌شده در بالا در انحصار کنسول‌های نسل نهمی پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس خواهند بود.

بازیکنان NBA 2K22 روی کنسول‌های نسل هشتمی و پی سی اما به گزینه‌ای به نام 2K Cruise دسترسی خواهند داشت که آن‌ها را به مکان‌های مختلفی می‌برد و رویدادهای مختلفی را به آن‌ها ارائه می‌دهد. NBA 2K22 در تاریخ ۱۰ سپتامبر (۱۹ شهریور) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ و پی سی منتشر خواهد شد. همچنین نسخه‌های نسل نهمی آن مانند سال گذشته با قیمت ۷۰ دلار به فروش می‌رسند.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی NBA 2K22 چیست؟ آیا به تجربه‌ی آن تمایل دارید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده