// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۲

جزئيات محتوای اولین بسته الحاقی بازی Midnight Suns

استودیوی Firaxis Games به‌تازگی از اولین اسکین DLC بازی Midnight Suns رونمایی کرده است که به رایگان در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد و شخصیت بلید را به بازی می‌آورد.

بازی Marvel’s Midnight Suns اخیرا در جریان مراسم گیمزکام امسال معرفی شد و استودیوی Firaxis Games، سازنده‌ی بازی اعلام کرده است که اولین تریلر گیم‌پلی آن فردا ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) منتشر خواهد شد. در این فاصله اما آن‌ها با انتشار تصویری در توییتر، از محتوای اولین DLC این بازی رونمایی کرده‌اند.

همان‌طور که در تصویر زیر نیز مشخص است، بلید اولین ابرقهرمانی است که به‌عنوان یک اسکین به Midnight Suns اضافه می‌شود. استودیوی فیراکسیس در ادامه توییت خود اشاره می‌کند که بازیکنان با ثبت‌نام در خبرنامه‌ی بازی می‌توانند اسکین این کاراکتر را که Blade Nightstalker نام دارد، برای بازی خود به رایگان به‌دست آورند.

کاراکتر بلید در بازی Midnight Suns

اولین اسکین بازی Midnight Suns به رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده شده است. بااین‌حال، باتوجه به اینکه ابرقهرمان‌های مارولی بیشتری قرار است در آینده به این بازی اضافه شوند، خیلی عجیب نیست که از خریدهای درون‌برنامه‌ای در بازی استفاده شود و مثلا بازیکنان برای به‌دست آوردن اسکین‌هایی خاص، به پرداخت پول واقعی تشویق شوند. البته هنوز درمورد وجود خریدهای درون‌برنامه‌ای در Midnight Suns نمی‌توان مطمئن بود و اگر چنین سیستمی در بازی وجود داشته باشد، شاید سازندگان آن را بعدا اعلام کنند.

یکی از ویژگی‌های جالبی که در Midnight Suns وجود دارد این است که با اضافه شدن هرکدام از ابرقهرمانان مارول به بازی، گیم‌پلی نیز متناسب با قدرت‌های آن‌ها تغییر می‌کند و بازیکنان درقالب هریک از این شخصیت‌ها باید استراتژی متفاوتی در پیش بگیرند. موضوع زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانیم استودیوی فیراکسیس در حال حاضر این اختیار را دارد که سلیقه‌ی خود را در ظاهر و قدرت‌های این ابرقهرمانان اعمال کند و همین موضوع می‌تواند باعث شود که آن‌ها برای طراحی این شخصیت‌ها از خلاقیت خود به خوبی استفاده کنند.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده