نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۹ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۵

اولین تریلر گیم پلی بسته الحاقی جدید بازی Shadow Tactics

اولین تریلر گیم پلی بسته الحاقی مستقل بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun با نام Aiko’s Choice منتشر شد.

استودیو بازی‌سازی Mimimi (می‌می‌می) در جریان رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ اولین تریلر از گیم پلی بسته‌ی الحاقی مستقل بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun را منتشر کرد. این بسته‌ی الحاقی مستقل Aiko’s Choice نام دارد و داستانی جدید را در دل بازی اصلی روایت می‌کند. بسته‌ی الحاقی Aiko’s Choice قرار است در دسامبر ۲۰۲۱ (آذر-دی) به صورت جداگانه عرضه شود. باتوجه‌به تریلر حاضر، به‌نظر می‌رسد سازندگان در بسته‌ی الحاقی Aiko’s Choice عناصر پرطرفدار بازی اصلی را حفظ کرده‌اند. عناصری مانند تاکتیک‌های نینجایی هایاتو و سلاخی کردن دشمنان توسط موگن همگی در بسته‌ی الحاقی مذکور حفظ شده‌اند؛ شخصیت‌های تاکوما، یوکی و آیکو نیز در بسته‌ی الحاقی Aiko’s Choice حضور خواهند داشت.

لوگوی بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice

بازیکنان در بسته‌ی الحاقی جدید بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun کماکان می‌توانند با استفاده از حالت Shadow کشتارهای چندگانه‌ی همزمان اجرا کنند. Aiko’s Choice دارای سه مرحله و میان‌پرده‌ی جدید است و یک دشمن جدید نیز برای شخصیت آیکو معرفی می‌کند. این دشمن جدید گویا ارتباطی به گذشته‌ی آیکو دارد و درنهایت انتخاب و تصمیم آیکو می‌تواند سرنوشت وی را رقم بزند. بسته‌ی الحاقی جداگانه و مستقل بازی Shadow Tactics با نام کامل Shadow Tactics: Blades of the Shogun - Aiko's Choice برای پی‌سی عرضه خواهد شد. همچنین احتمال می‌رود این بسته‌ی الحاقی در آینده برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه شود. اخبار و اطلاعات جدید درباره این بسته‌ی الحاقی در آینده به‌دست خواهند رسید.

بازی Shadow Tactics: Blades of the Shogun محصول استودیو می‌می‌می یک بازی ریل‌تایم تاکتیکز و مخفی‌کاری است که در سال ۲۰۱۶ برای پی‌سی عرضه شد و سپس با فاصله‌ای حدودا یکساله به کنسول‌های سونی و مایکروسافت راه پیدا کرد. این بازی گیم‌پلی‌ای شبیه به بازی‌های Commandos و Desperados دارد. استودیو می‌می‌می، سازنده‌ی Shadow Tactics مدتی پیش نیز بازی Desperados III را عرضه کرد. شما می‌توانید تریلر جدید بسته‌ی الحاقی Aiko’s Choice را در یوتیوب تماشا کنید.

شما کاربران زومجی درباره بازی‌ Shadow Tactics: Blades of the Shogun چه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده