// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۰

سازنده ریبوت Saints Row: از ساخت این بازی پا پس نمی‌کشیم

بسیاری از طرفداران قدیمی به حال‌و‌هوای ریبوت جدید Saints Row انتقاد دارند. استودیوی Volition در پاسخ به این دسته از طرفداران می‌گوید از ساخت این بازی دست نمی‌کشد.

استودیوی Volition در سال‌های گذشته دو بازی Saints Row 4 و Saints Row: Gat Out of Hell را از مجموعه‌ی Saints Row ساخته و روانه‌ی بازار کرده است؛ دو اثری که نمرات خوبی از منتقدین دریافت کردند و نزد بازیکنان و طرفداران این مجموعه‌ی اکشن-ماجراجویی خوش درخشیدند. مشخص است که پس از عرضه‌ی دو بازی نسبتا خوش‌ساخت، حالا سازندگان با این تصمیم سخت روبه‌رو شده‌اند که در بازی بعدی Saints Row چه محتوایی بگنجانند و مسیر این مجموعه را در نسخه‌ی جدید به کدام سمت هدایت کنند.

به‌تازگی و در جریان مراسم گیمزکام ۲۰۲۱ متوجه شدیم که Volition تصمیم سخت خود را گرفته است و در Saints Row جدید می‌خواهد مجموعه را به‌صورت کامل ریبوت کند؛ ریبوتی که به‌نظر می‌رسد قرار است از حال‌و‌هوای فانتزی/فضایی نسخه‌های اخیر فاصله بگیرد و این مجموعه را دوباره وارد یک جو واقع‌گرایانه‌‌تر و پر از جرم‌و‌جنایت خیابانی کند که در نسخه‌های اولیه‌ی Saints Row شاهدشان بودیم.

اگر بخواهیم از منظر تنوع در سبک و حال‌و‌هوا به قضیه نگاه کنیم، به‌نظر می‌رسد که Volition تصمیم درستی گرفته است و ساخت یک Saints Row واقع‌گرایانه‌تر می‌تواند بازیکنان جدیدی را به سمت این مجموعه جذب کند و حتی سازندگان می‌توانند ایده‌های جالب و تازه‌ای را در این ریبوت امتحان کنند که پیش‌تر به‌دلیل بیش از حد فانتزی بودن بازی، امکان اعمال آن‌ها وجود نداشت. بااین‌حال، بسیاری از طرفداران قدیمی واکنش خیلی مثبتی به ریبوت Saints Row نشان نداده‌اند و خیلی از آن‌ها فکر می‌کنند این بازی روح Saints Row را در خود ندارد.

تصاویری از ریبوت Saints Row

در همین راستا، یکی از طرفداران در توییتر نگرانی خود را در این خصوص به Volition ابراز کرده است. Volition نیز طوری پاسخ داده است که مشخص است از مسیری که انتخاب کرده مطمئن و به آن متعهد است. آن‌ها در جواب می‌گویند: «متوجه‌ایم که این یک بازی کاملا جدید است و می‌دانیم که خیلی از طرفداران با دیدن این ریبوت شوکه شده‌اند؛ طوری که برای ریبوت هیچ‌ بازی دیگری به این شکل واکنش نشان نداده بودند. ولی باید بگوییم که ما از ساخت این بازی پا پس نمی‌کشیم.»

Saints Row در تاریخ ۲۵ فوریه ۲۰۲۲ (۶ اسفند ۱۴۰۰) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد. ضمنا نسخه‌ی کامپیوتر بازی در انحصار فروشگاه اپیک گیمز خواهد بود. همچنین بازی به جز نسخه‌ی استاندارد، دارای نسخه‌های گلد و پلاتینیوم است که هریک محتوای بیشتری نسبت به نسخه‌ی استاندارد ارائه می‌دهند. علاوه‌بر این، سه بسته‌ی الحاقی برای Saints Row پس از عرضه منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی ریبوت Saints Row چیست؟ آیا از آن استقبال می‌کنید یا محیط و حال‌و‌هوای تخیلی‌تر نسخه‌های اخیر مجموعه را ترجیح می‌دهید؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده