نویسنده: میلاد فاطمی
// دوشنبه, ۸ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۵۰

ادامه تولید بازی‌ های تک نفره داستانی توسط استودیوی ناتی‌ داگ

ایوان ولز و نیل دراکمن، سران استودیوی ناتی داگ، طی مصاحبه‌ای تاکید کردند که ساخت آثار روایت‌محور تک‌نفره اولویت اصلی استودیو است و در آینده بازهم شاهد عرضه این نوع بازی‌ها خواهیم بود.

به‌تازگی ایوان ولز و نیل دراکمن، سران استودیوی ناتی داگ، در مصاحبه‌ای از ادامه روند توسعه بازی‌های تک‌نفره روایت‌محور خبر دادند و تاکید کردند که تا زمانیکه این امکان وجود داشته باشد به تولید این نوع آثار ادامه خواهیم داد؛ چراکه در دی‌ان‌ای استودیو وجود دارد. یکی از دلایل چنین اتفاقی را باید پشتیبانی سونی به‌عنوان ناشر از آن‌ها دانست.

ولز در پاسخ به پرسش رسانه Game Informer درخصوص اینکه آیا در آینده همچنان شاهد توسعه بازی‌های تک‌نفره روایت‌محور توسط ناتی داگ خواهیم بود یا خیر اعلام کرد که «قطعا. دی‌ان‌ای شرکت درواقع روایت این داستان‌ها است. من فکر می‌کنم که این روند ادامه خواهد داشت. تجربه بازی‌های تک‌نفره به ما نزدیک است و برایمان ارزش زیادی دارد. دلیل توجه بسیاری از مردم به ناتی داگ نیز دقیقا همین مسئله است. بنابراین تا جای ممکن به این روند ادامه خواهیم داد.»

نیل دراکمن درخصوص نقش سونی در این موضوع تاکید کرد که «هیچ فشار و دستوری از جانب سونی روی ما برای اینکه هم‌مسیر بازار شده و سبک بازی‌های خود را تغییر دهیم، وجود ندارد. آن‌ها می‌دانند زمانیکه با هیجان فراوان روی یک پروژه کار می‌کنی، نتیجه نهایی فوق‌العاده خواهد شد.»

الی با بازی اشلی جانسون در حال نشانه گرفتن تفنگ به سمت دشمن در محیط بیمارستان بازی The Last of Us 2 به کارگردانی نیل دراکمن

استودیوی بازی‌سازی ناتی داگ درحال حاضر مشغول کار روی ساخت یک بازی چندنفره مستقل است. آیا استودیو به‌فکر ساخت بازی‌های جدید است یا به توسعه دنباله مجموعه‌های شناخته‌شده خود علاقه دارد؟ ولز در پاسخ به این پرسش Game Informer تاکید کرد که «به اعتقاد من ساخت یک بازی کاملا جدید هیجان‌انگیز است، اما علاقه و محبت زیادی به دو مجموعه Uncharted و The Last of Us وجود دارد. من فکر می‌کنم که در آینده شاهد هر دونوع پروژه خواهید بود.»

در پایان لطفا نظرات خود درخصوص صحبت‌های سران ناتی داگ را با ما و سایرین به اشتراک بگذارید. شما بیشتر دوست دارید که این استودیو به ساخت آثار جدید بپردازد یا تمرکز خود را روی توسعه دنباله مجموعه‌های خود معطوف کند؟


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده