// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۱۹

احتمال ساخته شدن بازی Death Stranding 2

نورمن ریداس، بازیگر نقش سم پورتر بریجز از بازی دث استرندینگ به‌تازگی در مصاحبه‌ای خبر از ساخته شدن Death Stranding 2  داده است.

نورمن ریداس، بازیگر شناخته‌شده‌ی نقش دریل دیکسون از سریال واکینگ دد و سم پورتر بریجز از بازی Death Stranding اخیرا مصاحبه‌ای با وب‌سایت برزیلی AdoroCinema داشته است. او در این مصاحبه به ساخته شدن نسخه‌ی جدیدی از بازی دث استرندینگ اشاره می‌کند. طبق نقل‌ قولی که شعبه‌ی برزیلی IGN از مصاحبه‌ی ریداس منتشر کرده است، او می‌گوید «فکر می‌کند قرار است یک قسمت دیگر از بازی Death Stranding ساخته شود و اینکه بازی در حال حاضر در مرحله‌ی مذاکرات به سر می‌برد.»

بااینکه هنوز نمی‌توان از صحت یا عدم صحت چنین خبری اطمینان حاصل کرد، حرف ریداس را باید به فال نیک گرفت و به‌نظر می‌رسد که همین حرف برای امیدوار کردن طرفداران بازی Death Stranding کافی است. البته یک احتمال ضعیف هم وجود دارد و آن این است که اشاره‌ی نورمن ریداس به نسخه‌ی Death Stranding Director’s Cut باشد که قرار است در ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) برای پلی استیشن 5 منتشر شود. این احتمال همان‌طور که گفته شد، ضعیف‌تر به‌نظر می‌رسد؛ چراکه این نسخه صرفا نسخه‌ی تکمیل‌شده‌تر و بهبودیافته‌ی بازی اول است و ریداس در حرف‌های خود به «در جریان بودن مذاکرات برای ساخت یک بازی جدید» اشاره می‌کند.

تصویر کج دشمنان زردپوش با لباس خاص در بازی دث استرندینگ هیدئو کوجیما

علاوه‌براین، اخیرا خبر آمد که نوشابه‌ی انرژی‌زا مانستر از نسخه‌ی کارگردان دث استرندینگ حذف شده است. درواقع در جریان افتتاحیه‌ی مراسم گیمزکام امسال، ویدیویی هشت دقیقه‌ای از نسخه‌ی کارگردان دث استرندینگ به نمایش درآمد و بسیاری متوجه شدند جای نوشابه‌ی مانستر با برند دیگری عوض شده است. البته این موضوع شاید به خودی خود مهم نباشد.

بااین‌حال، در نسخه‌ی کارگردان Death Stranding تغییرات و بهبودهای مهمی ایجاد شده است که از آن‌ها می‌توان به اضافه شدن یک جت‌پک، نوعی منجنیق برای پرتاب بار به فواصل دور و مأموریت‌های کاملا جدید اشاره کرد. هیدئو کوجیما نیز گفته بود از نام Director’s Cut خوشش نمی‌آید؛ چراکه باعث می‌شود مردم فکر کنند قبلا محتوایی برای بازی تولید شده بود که در نسخه‌ی نهایی بازی وجود نداشت و حالا در نسخه کارگردان گنجانده شده است.

نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی احتمال ساخته شدن Death Stranding 2 چیست؟ درباره‌ی گیم‌پلی و داستان نسخه‌ی دوم و برنامه‌های احتمالی کوجیما برای آن چه فکر می‌کنید؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع The Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده