// یکشنبه, ۷ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۴

اهمیت فراوان صحبت با شخصیت‌ ها در بازی Elden Ring

استودیو فرام سافتور مشغول ساخت بازی Elden Ring است و به‌تازگی اطلاعات بیشتری راجع به آن را تقدیم گیمرها کرد.

پوستر ژاپنی و جذاب بازی Elden Ring استودیو فرام سافتور

بر ما پوشیده نیست که چه‌قدر تعداد زیادی از گیمرها منتظر تجربه‌ی بازی الدن رینگ، تازه‌ترین ساخته‌ی استودیو ژاپنی فرام سافتور هستند. به همین خاطر انواع‌واقسام توضیحات رسمی که راجع به بازی Elden Ring منتشر می‌شوند، از پس جلب توجه خیلی‌ها برمی‌آیند. این وسط ناگهان شرکت بندای نامکو اینترتینمنت به‌عنوان ناشر الدن رینگ به‌تازگی برخی از رسانه‌ها را دعوت به رویداد آنلاین کرد تا شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی باشند و اطلاعاتی را در مصاحبه با سازندگان آن دریافت کنند.

در نتیجه اکنون شناخت گیمرها از بازی Elden Ring افزایش یافته است. ما می‌دانیم که در هر نقطه از نقشه‌ی این بازی جدید می‌توان سراغ Fast Travel رفت. بازیکن می‌تواند به روش‌های مختلف مشغول لذت بردن از الدن رینگ و به اتمام رساندن آن شود. بسیاری از برخوردهای شما با شخصیت‌ها، دشمن‌ها و حتی بخش‌هایی از اسطوره‌شناسی بازی به شکل اختیاری رقم می‌خورد. اصلا الدن رینگ چند پایان‌بندی متفاوت دارد. پس با این اوصاف افرادی که مایل به درک کامل جهان و داستان‌گویی این بازی هستند، باید به گوشه به گوشه‌ی آن سرک بکشند و کارهای متفاوتی را انجام بدهند؛ بدون اینکه الدن رینگ آن‌ها را مجبور به حرکت در مسیرهای مشخص کند.

شما به‌لطف تعامل با شخصیت‌های مهم در بازی می‌توانید عمق شناخت خود از داستانی دنیای الدن رینگ را افزایش بدهید. راستی متن‌های حاضر در بازی Elden Ring توسط خود هیدتاکا میازاکی نوشته شده‌اند؛ نه جرج آر. آر. مارتین. مارتین در مراحل اولیه‌ی ساخت الدن رینگ نقش داشت و به شکل‌گیری جهان آن کمک کرد. اما وقتی به طراحی Lore خود بازی و نوشته‌های حاضر در الدن رینگ می‌رسیم، وظیفه‌ی اصلی روی دوش هیدتاکا میازاکی بوده است.

تصویر رسمی جدید از بازی الدن رینگ با نمایش محیط و دشمن بزرگ در مقابل مبارز با ردای آبی

فرام سافتور این‌گونه بیشتر راجع به جذابیت برقراری ارتباط با شخصیت‌های پراهمیت بازی الدن رینگ توضیح می‌دهد: «در سری بازی Dark Souls و مقداری کمتر در بازی Sekiro: Shadows Die Twice، بازیکن یادداشت‌هایی را می‌یابد که با آن‌ها می‌تواند درکی از جهان داستانی و جایگاه خود در این دنیا پیدا کند. در آن تجربه‌ها معمولا گیمرها با شخصیت‌های دیگر یا افراد حاضر در جهان بازی صحبت نمی‌کنند. در الدن رینگ ما تعداد زیادی از NPCها (شخصیت‌های غیر قابل بازی)  و چندین و چند شخصیت کلیدی داستانی داریم.

مواردی که در سکیرو و سری دارک سولز بیشتر با نوشته‌ها تحویل گیمر داده می‌شدند، این‌جا گره‌خورده به گفت‌وگو با شخصیت‌های مهم هستند. بازیکن با تعامل بیشتر با شخصیت‌های متفاوت الدن رینگ، درک کامل‌تری از قصه‌ی بازی و گذشته‌ی جهان آن پیدا می‌کند». بازی Elden Ring در تاریخ ۲۱ ژانویه (۱ بهمن) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و کامپیوترهای شخصی (ویندوز) عرضه خواهد شد.

یکی از مثال‌های بارز ارائه‌ی اطلاعات براساس گفت‌وگو با شخصیت‌ها در بازی‌های فرام سافتور را سال‌ها قبل در بلادبورن دیدیم؛ وقتی با دختربچه‌ی وحشت‌زده گفت‌وگو داشتیم، جنازه‌ای را دیدیم، با یک جعبه‌ی موسیقی سراغ فادر گسکوین رفتیم، متوجه حقیقت شدیم، تصمیم به دادن یک جسم خاص به دخترک گرفتیم و سپس با پیدا کردن روبان قرمز به‌خصوص در محیطی نمور بغض کردیم.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده