نویسنده: هومن فلاحی
// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۲:۳۱

انتشار تریلر جدید بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes

شرکت بندای نامکو تریلر جدیدی از بازی ترسناک House of Ashes را منتشر کرد که زوایای دیگری از دنیای مخوف این بازی را نشان می‌دهد.

اواخر هفته گذشته و در جریان برگزاری رویداد آنلاین Gamescom Opening Night Live 2021، استودیوی بریتانیایی سوپرمسیو گیمز با انتشار یک تریلر جدید بخش‌های بیشتری از داستان سومین قسمت از مجموعه Dark Pictures را برای هواداران به تصویر می‌کشد.

این تریلر جدید رویارویی سلیم عثمان، یک سرباز عراقی را با گروهی از نیروهای نظامی آمریکایی نشان می‌دهد که با هدف پیدا کردن یک سلاح شیمیایی قدرتمند دزدیده شده در میانه جنگ عراق در غارهای ناشناخته‌ای در صحرا به دام افتاده‌اند. بازیکنان در این بازی هدایت هر پنج تفنگدار این جوخه را بر عهده دارند و باید با تصمیم‌گیری در دو راهی های متفاوت بهترین نتیجه ممکن را به‌دست آورند. هر کدام از این انتخاب‌ها عواقب و پیامدهای مختلفی خواهد داشت و پایان‌های متفاوتی نیز در انتظار بازیکنان خواهد بود.

طبق گفته این استودیو، این اولین بازی از این سری خواهد بود که از دوربین ثابت رایج دیگر بازی‌های سوپر مسیو استفاده نمی‌کند و بازیکنان در کنترل شخصیت‌ها با استفاده از دوربین ۳۶۰ درجه، تمامی زوایای دید هر کارکتر را در اختیار خواهند داشت. هرکدام از شخصیت‌ها نیز یک چراغ‌قوه دستی در دسترس دارند که با کمک آن کاربران می‌توانند در محیط‌های تاریک و کم‌نورتر بازی مسیر خود را پیدا کنند.

شما می‌توانید این تریلر داستانی جذاب را از آپارات زومجی تماشا کنید:

دانلود از آپارات

همچنین بندای نامکو هفته گذشته جزئیات بیشتری درباره نسخه The Pazuzu Collector's Edition منتشر کرد که می‌تواند برای طرفداران این مجموعه هیجان انگیز باشد. این نسخه ویژه که ۶۰ دلار قیمت دارد، تنها ازطریق فروشگاه اینترنتی BANDAI NAMCO Entertainment Store در دسترس خواهد بود. علاوه‌بر یک اکشن فیگور ۱۰ سانتیمتری خاص، موارد دیگری مانند آرت بوک بازی و برچسب‌های مختلفی که از دنیای این بازی الهام گرفته‌اند نیز در این نسخه ویژه موجود خواهند بود. درکنار این آیتم‌ها، تمامی بازیکنانی که این نسخه را پیش‌خرید کنند به بسته الحاقی Curator's Cut DLC در هنگام عرضه نیز دسترسی خواهند داشت.

درحالی‌که همچنان روند ساخت House of Ashes ادامه دارد، اما به‌نظر می‌رسد استودیو سوپر مسیو گیمز از حالا مراحل ابتدایی توسعه قسمت بعدی مجموعه دارک پیکچرز را آغاز کرده است. در ماه ژوئیه امسال این استودیو نام و لوگوی پروژه‌ای با عنوان The Dark Pictures: The Devil In Me را به‌صورت رسمی ثبت تجاری کرد،‌ عنوانی که بسیاری از طرفداران اعتقاد دارند عنوان رسمی چهارمین بازی از این سری خواهد بود و طبق رسم دیگر قسمت‌های این مجموعه بازیکنان می‌توانند با به پایان رساندن داستان بازی House of Ashes اولین تیزر از این نسخه جدید را مشاهده کنند.

بازی The Dark Pictures Anthology: House of Ashes در تاریخ ۲۲ اکتبر (۳۰ مهر) برای پلتفرم‌های پی‌سی، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این‌باره چیست؟ دیدگاه خود را با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.


منبع psu
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده