// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۷

همکاری صداپیشه سالید اسنیک با صداپیشه آدام جنسن در یک پروژه مشترک

الیاس توفکسیس، صداپیشه‌ی شخصیت آدام جنسن از مجموعه بازی Deus Ex به‌تازگی گفته است که با دیوید هیتر، صداپیشه‌ی افسانه‌ای کاراکتر سالید اسنیک در یک پروژه همکاری می‌کند.

طرفداران قدیمی Metal Gear Solid حتما با نام دیوید هیتر آشنا هستند. او کسی بود که در نسخه‌های قدیمی این مجموعه‌ بازی اکشن وظیفه‌ی صداپیشگی شخصیت سالید اسنیک را برعهده داشت. هیتر سال‌ها است که در حوزه‌ی ویدیو گیم فعالیت پررنگی ندارد که البته این موضوع باعث نمی‌شود گیمرهای قدیمی دل‌شان برای صدای گیرای او در نقش اسنیک تنگ نشود. در همین راستا، خبر جدیدی منتشر شده است که می‌تواند ما را به بازگشت هیتر به کار صداپیشگی کاراکترهای معروف دنیای بازی امیدوار کند.

الیاس توفکسیس (Elias Toufexis)، صداپیشه‌ی شخصیت آدام جنسن از مجموعه بازی Deus Ex اخیرا در جلسه‌ی پرسش‌و‌پاسخی در ردیت شرکت داشت و از کاربران می‌خواست هرسوالی دارند از او بپرسند. کاربری از توفکسیس به‌عنوان یکی از بهترین صداپیشگان موجود در صنعت بازی یاد می‌کند و صدای او را با افرادی چون دیوید هیتر و استیو داونز (صداپیشه مستر چیف) مقایسه می‌کنند. این فرد از توفکسیس می‌پرسد که در حال حاضر مشغول چه کاری است و طرفداران در کدام بازی باید منتظر دیدن یا شنیدن صدای او باشند؟

آدام جنسن در پوستر بازی Deus Ex: Human Revolution

توفکسیس در پاسخ می‌گوید او و دیوید هیتر در حال حاضر روی یک پروژه‌ با یکدیگر کار می‌کنند. این می‌تواند به این معنی باشد که توفکسیس و هیتر در یک بازی معرفی‌نشده و در حال ساخت با یکدیگر همکاری می‌کنند و احتمالا وظیفه‌ی صداپیشگی کاراکترهای آن را برعهده دارند. توفکسیس همچنین در ادامه با لحن طنزی می‌گوید: «از دیدن قیافه‌ی این یارو (هیتر) خسته شدم!» که این نیز خود می‌تواند حاکی از این باشد که توفکسیس و هیتر مدتی می‌شود درکنار یکدیگر کار می‌کنند.

البته موارد گفته‌شده در بالا در حد گمانه‌زنی است و فعلا نمی‌توان با اطمینان گفت که توفکسیس و هیتر به‌صورت مشترک در روند ساخت یک بازی با یکدیگر همکاری می‌کنند یا خیر. نظر شما کاربران زومجی درباره‌ی چنین همکاری چیست؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع PSU
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده