// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۲۲

احتمال عرضه دمو بازی Lost Judgment ؛ انتشار تریلر داستانی جدید

شرکت سگا به پخش تریلر داستانی بلند بازی Lost Judgment پرداخت که چند هفته‌ی دیگر روی کنسول‌های سونی و مایکروسافت در دسترس گیمرها قرار می‌گیرد.

بازی Judgment، محصول سال ۲۰۱۸ به‌عنوان اسپین-آف مجموعه بازی یاکوزا عرضه شد. این ساخته‌ی استودیو Ryu Ga Gotoku و شرکت سگا طرفدارهای خاص خود را پیدا کرد که حالا برای تجربه‌ی بازی Lost Judgment دنباله‌ی این بازی هیجان دارند؛ تا دوباره با قصه‌ای بزرگ‌سالانه همراه شوند که به فسادهای سیستم‌های قانونی در جامعه‌ی مدرن می‌پردازد.

ما از قبل هم شنیده بودیم که بازی Lost Judgment خشن‌تر و جدی‌تر از بازی Judgment خواهد بود. حالا تریلر داستانی حدودا ۷ دقیقه‌ای بازی به‌لطف گیمزکام 2021 از راه رسیده است تا صحت همان ادعاها را نشان بدهد. به‌نظر می‌رسد که یک بار دیگر با ماجرایی درگیرکننده مواجه خواهیم شد که لحظات تاریک زیادی دارد. در این ویدیو می‌توان تاکایوکی یاگامی و چند شخصیت آشنا دیگر را دید. اما کاراکترهای جدید نیز در داستان‌گویی بازی Lost Judgment نقش اساسی دارند. اگر می‌خواهید با اطلاعات حداقلی سراغ بازی لاست جاجمنت بروید، شاید مایل به تماشای این تریلر بزرگ‌سالانه نباشید.

بازی Lost Judgment شخصیت اصلی در حال باز کردن در

تریلر داستانی بازی Lost Judgment در یوتیوب سگا

بازی Judgment حدودا دو سال در انحصار پلی استیشن 4 قرار داشت و سپس برای پلی استیشن 5، گوگل استیدیا، ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس عرضه شد. اما بازی Lost Judgment به‌صورت همزمان در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) روی پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس و ایکس باکس وان قرار می‌گیرد.

البته شاید زودتر از این تاریخ هم بتوانید بخشی از بازی لاست جاجمنت را تجربه کنید. زیرا مطابق شایعات به‌زودی دمو آن با نام کامل Lost Judgment: Unjudged Memory Trial Version روی پلی استیشن نتورک عرضه می‌شود. این بازی نخستین محصول از مجموعه یاکوزا/جاجمنت است که در یک روز روی چند پلتفرم و در تمام نقاط دنیا عرضه می‌شود. معمولا این بازی‌های سگا اول در ژاپن از راه می‌رسیدند و سپس طی گذر زمان مورد بومی‌سازی قرار می‌گرفتند تا مثلا گیمرهای انگلیسی‌زبان هم بتوانند از آن‌ها لذت ببرند. ولی سگا می‌خواهد یاکوزا و جاجمنت را با عرضه‌ی جهانی روی چند پلتفرم به‌صورت همزمان بزرگ‌تر از همیشه کند.

در همین حین متاسفانه به‌نظر می‌رسد که به‌دلیل دعواهای قانونی عجیب به وجود آمده بین بازیگر اصلی جاجمنت و سگا، امکان عرضه‌ی بازی Judgment و بازی Lost Judgment روی کامپیوترهای شخصی وجود ندارد. همین نکته هم می‌تواند آینده‌ی این اسپین-آف را به خطر بیاندازد. استودیو Ryu Ga Gotoku چند ماه قبل گفت که از این به بعد می‌خواهد سری بازی Yakuza را به‌عنوان یک RPG با مبارزات نوبتی و سری بازی Judgment را به‌عنوان یک اکشن-ادونچر با مبارزات همزمان (Real-time) بسازد. مشترک‌های سرویس پلی استیشن Now اکنون به بازی جاجمنت و مشترک‌های سرویس ایکس باکس گیم پس اکنون به بازی‌های یاکوزا دسترسی دارند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده