// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۰۸

اهمیت انجام چالش‌ها بتل پس در بخش چند نفره بازی Halo Infinite

استودیوی 343 اینداستریز می‌گوید در Halo Infinite امتیاز XP نه از پیروزی در مچ‌ها، بلکه از انجام چالش‌های روزانه و هفتگی به بازیکنان تعلق می‌گیرد.

طبق جدیدترین اخبار بازی، جان جونیشک، مدیر روابط عمومی استودیوی 343 اینداستریز به‌تازگی در توییتر در پاسخ به سؤال یکی از طرفداران درباره‌ی سیستم بتل پس بازی Halo Infinite توضیحاتی ارائه داده است. او درمیان حرف‌های خود تایید کرده که سیستم پیشرفت بتل پس هیلو اینفینیت، حداقل در روزهای اولیه‌ی پس از انتشار، به تکمیل چالش‌های روزانه و هفتگی محدود خواهد بود. این یعنی این چالش‌ها تنها منبع دریافت امتیاز XP است؛ XPهایی که درواقع بازیکنان برای ارتقا سطح خود در بازی و آنلاک کردن پاداش‌های بیشتر به آن‌ها نیاز دارند. علاوه‌براین، ظاهرا بازیکنان دیگر برای انجام مچ‌های آنلاین و پیروزی در آن‌ها، XP دریافت نخواهند کرد.

جونیشک همچنین در ادامه به این موضوع اشاره می‌کند که به‌دلیل یک باگ، بازیکنان نتوانستند چالش‌های زیادی را در اولین تست بتا Halo Infinite انجام دهند. او البته می‌گوید این مشکل مربوط‌به به نسخه بتا بازی است و در نسخه‌ی هنگام عرضه‌ی هیلو اینفینیت، چالش‌های روزانه‌ی بسیار زیادی در اختیار بازیکنان قرار داده می‌شود که با انجام آن‌ها به اندازه‌ی کافی XP دریافت خواهند کرد.

این‌طور که از نظرات برمی‌آید، به‌نظر می‌رسد که بسیاری از طرفداران هیلو به سیستم جدید XP انتقاد دارند و نگران این موضوع هستند که مدل درآمدزایی Halo Infinite طوری طراحی شده باشد که بازیکنان را به پرداخت پول واقعی برای گرفتن آیتم‌هایی خاص تشویق کند. می‌توان گفت باتوجه‌به اینکه بخش چندنفره‌ی جدیدترین نسخه‌ی هیلو به‌صورت free-to-play عرضه می‌شود، عجیب نیست که برخی عناصر قدیمی آن متناسب با ماهیت رایگان آن تغییر کند. البته از طرفی طرفداران قدیمی هیلو را هم داریم که دوست ندارند شاهد تغییراتی بنیادی در بخش مولتی‌پلیر این مجموعه باشند.

درهرصورت، باید منتظر ماند و دید که آیا انجام چالش‌ها می‌تواند منبع خوبی برای جمع‌آوری XP در هیلو اینفینیت باشد و آیا بازیکنان از سیستم جدید استقبال خواهند کرد یا خیر. Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای پلتفرم‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی سی منتشر خواهد شد.

نظر شما کاربران زومجی در این خصوص چیست؟ نظرات خود را در صورت تمایل با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.


منبع Windows Central
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده