// شنبه, ۶ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۴:۳۲

آشنایی با شخصیت ها و شهر Saints Row در تریلر گیم پلی بازی

تریلر جدیدی از ریبوت بازی Saints Row منتشر شده است که جزئیات جدیدی در مورد گیم‌پلی، دنیای بازی و شخصیت‌های آن را نشان می‌دهد.

استودیوهای Volition و Deep Silver چند روز پیش در رویداد زنده‌ی شب افتتاحیه‌ی گیمزکام 2021 رسماً ریبوت بازی Saints Row را اعلام کردند و اگرچه از آن زمان جزئیات زیادی در مورد بازی منتشر شده است، طرفداران فقط یک تریلر سینمایی از بازی دیده‌ بودند و ایده‌ای درباره‌ی گیم‌پلی بازی نداشتند.

ناشر این بازی Deep Silver به‌تازگی تریلر جدیدی از بازی Saints Row را منتشر کرده است که قسمت‌های مختلفی از گیم‌پلی بازی را نشان می‌دهد و همچنین جزئیات جدیدی را در مورد خود بازی به اشتراک می‌گذارد. داستان Saints Row در شهر جدید سانتو ایلسو با الهام از جنوب غربی آمریکا جریان دارد و تریلر به‌طور کامل به طراحی، تنوع، مناطق مختلف و موارد دیگر می‌پردازد.

در این تریلر جزئیات جدیدی نیز در مورد چهار شخصیت اصلی بازی که البته شامل قهرمان داستان نیز می‌شود، به اشتراک گذاشته شده است. همچنین سه گروه اصلی جنایتکار حاکم که در سراسر شهر Santo Ileso با آن‌ها برخورد خواهید‌ کرد نیز معرفی شدند. توسعه‌دهندگان همچنین در مورد گزینه‌های شخصی‌سازی و فعالیت‌های مختلف درون بازی صحبت کردند و تأکید داشتند که اگرچه ریبوت این بازی رویکرد اساسی تری نسبت به سایر بازی‌های اخیر Saints Row دارد اما هنوز فرصت‌های زیادی برای بازیکنان وجود دارد که در جهان بزرگ بازی هرج‌و‌مرج ایجاد کنند و خوش بگذرانند. در ادامه شما می‌توانید این تریلر را مشاهده کنید.

ازی Saints Row جدید در تاریخ ۲۵ فوریه (۶ اسفند) برای پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و کامپیوترهای شخصی در فروشگاه انحصاری Epic Games عرضه می‌شود. دو نسخه‌ی گلد و پلاتینیوم این بازی نیز عرضه خواهد شد.

 شخصیت‌های اصلی ریبوت بازی saints row

تماشا در یوتیوب


منبع gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده