// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۸:۳۳

یک بازیگر از حضور در بازی GTA 6 راک استار می‌گوید

یک بازیگر صداگذار به اسم دیو جکسون در شبکه‌ی اجتماعی با خوشحالی اعلام کرد که در بازی Grand Theft Auto VI نقش یک پلیس به اسم کاپیتان مک‌کلین را ایفا می‌کند.

دیو جکسون اگر ادعای نامربوط نکرده باشد، عملا به شکل ناگهانی باعث شد که گیمرها اسم یکی از شخصیت‌های بازی GTA VI را متوجه شود. او در یک پست گفت که به تیم صداگذاری بازی GTA 6 پیوسته است و باید پلیسی با نام کاپیتان مک‌کلین باشد. او با هیجان به این موضوع اشاره کرد و از گیمرها خواست که منتظر اطلاعات بیشتر بمانند. همچنین وی گفت که به سختی می‌تواند وقت برای انجام این پروژه را پیدا کند. اما نمی‌توانست به این گروه از افراد حرفه‌ای و معرکه (اشاره به اعضای استودیو راک‌استار) پاسخ منفی دهد.

اگر او در این رابطه دروغ گفته باشد، با واکنش خوبی از سوی مردم مواجه نخواهد شد. اگر او واقعیت را بیان کرده باشد، قطعا با واکنش خوبی از سوی راک استار مواجه نخواهد شد. زیرا احتمالا قرارداد عدم افشا اطلاعات سری را زیر پا گذاشته است. در هر حالت بر فرض اینکه او راست بگوید، متوجه می‌شویم که پروسه‌ی ساخت بازی GTA 6 به مرحله‌ی انتخاب بازیگرها رسیده است. به این معنی که هنوز با عرضه فاصله‌ی زیادی دارد و در عین حال حداقل پروسه‌های داستان‌نویسی، خلق کاراکترها و برخی از موارد دیگر مربوط‌به تولید آن پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند.

مدتی قبل چندین و چند منبع گفتند که بازی GTA 6 در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. تام هندرسون، ژورنالیست و ایسنایدر شناخته‌شده‌ی دنیای ویدیوگیم اعلام کرد که به تلاش برای بررسی صحت گفته‌های دیو جکسون می‌پردازد. فراموش نکنید که هنوز حتی در دست ساخت بودن بازی GTA 6 نیز توسط راک‌استار به‌صورت رسمی تایید نشده است.


منبع ُThe Gamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده