نویسنده: مهرداد داودی
// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۳۷

نمایش بخش داستانی Halo Infinite با نزدیک شدن به زمان عرضه بازی

جوزف استاتن از استودیو ۳۴۳ اینداستریز از نمایش بخش کمپین Halo Infinite با نزدیک شده به زمان عرضه بازی خبر داده است. 

چند روز پیش و در جریان برنامه افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۱ بود که مایکروسافت سرانجام تاریخ عرضه بازی Halo Infinte را اعلام کرد و فصل اول بخش چندنفره بازی را نیز با تریلری سینماتیک به نمایش گذاشت. بااین‌حال اما عدم نمایش بخش داستانی بازی موجب نگرانی طرفداران شده است. آخرین باری که بخش داستانی بازی Halo Infinite به نمایش درآمد به سال گذشته و رونمایی از گیم‌پلی بازی مربوط می‌شود، بخش داستانی بازی در آن نمایش وضعیت چندان جالبی نداشت و انتقادات بسیاری را نیز برانگیخت. از آن زمان تاکنون مایکروسافت نمایش‌های گوناگونی از بخش چندنفره بازی به‌دست داده، بااین‌حال اما تاکنون خبری از نمایش بخش داستانی Halo Infinite نبوده است.

حالا مشخص شده است که جوزف استاتن یکی از اعضای بلندپایه استودیو ۳۴۳ ایندستریز در گزارش ویدیوییِ توسعه بازی در ماه اوت به مسئله‌ی حاضر اشاره کرده است، گزارشی ویدیویی که به پیش از افتتاحیه گیمزکام مربوط می‌شود. او در صحبت راجع‌به نمایش بخش داستانی بازی اطمینان می‌دهد که این بخش از بازی پیش از عرضه‌ی آن به نمایش درخواهد آمد، بااین‌حال تیم توسعه بازی درحال حاضر بر پولیش کردن بازی -یا به بیان خودشان «تکمیل کردن» بازی- برای عرضه‌ی آن متمرکز هستند. 

مسترچیف در بازی Halo Infinite ایکس باکس مایکروسافت

جوزف استاتن می‌گوید: «همه‌ می‌خواهند بخش داستانی بازی را ببیند، به‌خصوص گیم‌پلی بخش داستانی را.» او ادامه می‌دهد: «ما قطعا گیم‌پلی بخش داستانی بازی را پیش از عرضه‌ی آن به نمایش خواهیم گذاشت، اما [اکنون] باید روی حالت تکمیل کردن بازی متمرکز بمانیم. وقتی از این مسئله عبور کردیم، به سراغ مواردی مانند ضبط گیم‌پلی و تریلرها خواهیم رفت، این موارد کمی نزدیک‌‌تر به موعد عرضه‌ی بازی از راه خواهند رسید.»

از آن‌جا که بازی Halo Infinite در زمان عرضه از حالت‌های ساخت و ساز و کمپین کوآپ بهره نخواهد برد، محتوای هنگام عرضه بازی یعنی بخش داستانی و بخش چندنفره‌ی رایگان، اهمیتی دوچندان پیدا می‌کنند. بخش چند نفره بازی تاکنون چندین نمایش داشته است و حالا باید امیدوار بود که نمایش‌های بخش داستانی بازی از راه برسند.

بازی Halo Infinite در تاریخ ۸ دسامبر (۱۷ آذر) برای کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه خواهد شد. به‌روزرسانی بعدی بخش چندنفره Halo Infinite حالت‌های ۴ در مقابل ۴ و تیم بتل را به بازی اضافه خواهد کرد، البته تاریخ انتشار این به‌روزرسانی فعلا مشخص نیست. 

شما کاربران زومجی درباره وضعیت نمایش‌های بازی Halo Infinite جه نظری دارید؟


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده