// جمعه, ۵ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۱:۲۳

عرضه بازی جدید Skate برای کامپیوتر

سری بازی اسکیت شرکت EA هرگز روی کامپیوترهای شخصی در اختیار گیمرها قرار نگرفته بود. ولی قسمت جدید و در حال ساخت مجموعه روی PC عرضه خواهد شد.

اکنون بیشتر از ۱۰ سال از انتشار آخرین بازی عرضه‌شده‌ی سری Skate شرکت الکترونیک آرتز می‌گذرد؛ مجموعه‌ای که همچنان طرفدارهای خاص خود را دارد. از چند ماه قبل استودیو تازه‌تأسیس Full Circle کار روی بازی Skate جدید را آغاز کرد که فعلا فقط با اسم رمز بسیار ساده‌ی .Skate شناخته می‌شود. اما بسیاری از طرفدارها آن را بازی Skate 4 خطاب می‌کنند. حالا به‌صورت رسمی اعلام شد که PC یکی از پلتفرم‌های مقصد این محصول جدید است. از آن‌جایی که قسمت‌های پیشین مجموعه بازی Skate هرگز روی کامپیوترهای شخصی عرضه نشدند، این یک خبر جالب برای طرفدارها بود.

شرکت EA هنوز به شکل رسمی اعلام نکرده است که این بازی اسکیت دقیقا روی کدام کنسول‌ها عرضه می‌شود. اما خیال آن گیمرهای کامپیوترهای شخصی که علاقه‌مند به ورزش اسکیت و بازی‌های ورزشی کامپیوتری هستند، از بابت تجربه‌ی بازی Skate جدید الکترونیک آرتز راحت شد. البته هنوز نمی‌دانیم که کدام فروشگاه‌های دیجیتالی روی پلتفرم PC این بازی ویدیویی را ارائه خواهند کرد.

بازی Skate جدید الکترونیک آرتز همانند بازی Skate 2 جهان-باز خواهد بود. باید صبر کرد و دید که اِلِمان‌های آنلاین گیم‌پلی این بازی ورزشی به چه شکل درمی‌آیند. آیا مثلا بازی از قابلیت انتقال Saveهای بازیکن بین تمامی پلتفرم‌ها پشتیبانی می‌کند؟


منبع Gaming Bolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده