// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۶:۲۱

اعلام تاریخ عرضه بازی JETT: The Far Shore [گیمزکام 2021]

شرکت Pine Scented Software و شرکت Superbrothers در مراسم ONL گیمزکام 2021 اعلام کردند که بازی JETT: The Far Shore در چه تاریخی روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود.

JETT: The Far Shore یکی از بازی‌های مستقل جدید است که از حمایت PS Indies بهره بردند؛ شاخه‌ای از بخش سرگرمی‌های تعاملی شرکت سونی که تحت مدیریت شوهی یوشیدا کار می‌کند و با استودیوهای بازی‌سازی متفاوت ارتباط می‌گیرد. به همین دلیل بازی JETT: The Far Shore در انحصار کنسولی پلی استیشن سونی قرار دارد. پلی استیشن 4، پلی استیشن 5 و کامپیوترهای شخصی (فروشگاه دیجیتالی اپیک گیمز) به‌عنوان پلتفرم‌های مقصد این ساخته‌ی جدید سازندگان بازی Superbrothers: Sword & Sworcery EP معرفی شده‌اند.

از آن‌جایی که بازی قبلی این افراد در نوع خود موفق به کسب تحسین‌های قابل توجهی شد، عده‌ای خود به خود به بازی JETT: The Far Shore اهمیت می‌دادند. تریلرهای آن هم کاری کردند که تجربه‌ی ظاهرا متفاوت و فضاسازی‌های جالب این بازی جدید به خوبی به چشم بیایند. حالا می‌دانیم که بازی JETT: The Far Shore در تاریخ ۵ اکتبر (۱۳ مهر) از راه می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

سیاره‌ای بیگانه، شخصیت‌های مختلف، جست‌وجو با زاویه‌ی دید اول‌شخص روی زمین و تلاش بازیکن برای کشف اطلاعات بیشتر در تریلر جدید این محصول به چشم آمدند. محیط‌های بازی JETT: The Far Shore با اینکه در نگاه اول شبیه به یکدیگر به نظر می‌رسند، از تفاوت‌های محسوسی برخوردار هستند. مثلا یکی از آن‌ها شامل آتشفشان‌های بزرگ است. گیمر این‌جا از علفزارها تا زمین سرتاسر یخ‌زده را می‌بیند.

در بازی JETT: The Far Shore شما می‌خواهید باقی بمانید؛ از انقراض گونه‌ی خود جلوگیری کنید و یک تمدن تازه را بسازید. در این مسیر هم باید پیاده پرده از برخی رازها برداشت و هم باید برای نقشه‌برداری کامل از سیاره پرواز کرد. رشد دادن جلوه‌ای جدید از زندگی داخل مکانی که آن را به‌صورت کامل نمی‌شناسیم، ممکن نیست.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده