// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۰۰

امکان تجربه رایگان بازی Saints Row: The Third Remastered

علاقه‌مندان به Saints Row The Third Remastered هم‌اکنون با مراجعه به فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند این بازی را به رایگان دانلود و تجربه کنند.

شب گذشته و درجریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱ بود که ریبوت بازی Saints Row معرفی و در تاریخ پنج اسفند ماه هم عرضه می‌شود. حال فروشگاه اپیک گیمز به همین مناسبت، پیشنهاد جذابی را برای کاربران مجموعه Saints Row درنظر گرفته است.

کاربران کامپیوتر و فروشگاه اپیک گیمز با مراجعه به صفحه بازی‌های رایگان هفتگی این فروشگاه، می‌توانند Saints Row The Third Remastered را به رایگان دانلود و تجربه کنند. با قرار دادن این بازی در فهرست بازی‌های خود، این بازی را برای همیشه خواهید داشت. همچنین مشخص شده که کاربران تنها تا تاریخ ۱۱ شهریور ماه قادر به دریافت Saints Row The Third Remastered به‌صورت رایگان هستند. 

مجموعه Saints Row به داشتن صحنه‌های اکشن و ست‌پیس‌های دیوانه‌وار معروف بوده و Saints Row The Third هم از این قاعده مستثنا نیست. همچنین مأموریت‌های بازی و سلاح‌ها هم به عجیبی خنده‌دار و متفاوت هستند. در جریان نسخه Remastered این بازی، شاهد بهبودهای از نظر بصری هستیم و همچنین سه اکسپنشن به‌همراه ۳۰ بسته الحاقی کوچک‌تر در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

نظر شما کاربران زومجی دراین‌باره چیست؟ آیا Saints Row The Third Remastered را تجربه کرده‌اید؟ 


منبع Gamingbolt
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده