// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۴:۵۴

دانلود رویداد افتتاحیه گیمزکام 2021

جف کیلی بعد از سامر گیم فست 2021 حالا با ONL امسال بازگشت؛ مراسمی که هر سال گیمزکام را افتتاح می‌کند و پرشده از اخبار بازی و تریلرهای متفاوت است.

از مهمان‌های ویژه همچون لورا بیلی و لیندزی استرلینگ تا اعلام تاریخ عرضه‌ی رسمی بازی Halo Infinite توسط مایکروسافت و بازی Horizon Forbidden West توسط سونی. از نمایش‌های کوتاه یا سینمایی تا تریلرهای مفصل گیم‌پلی و از بازی‌های کوچک جالب تا پرخرج‌ترین‌ها مثل بازی Call of Duty Vanguard. گیمزکام 2021 توسط جف کیلی در مراسمی بسیار خوب افتتاح شد که برای انواع‌واقسام سلیقه‌ها و طرفدارها محتوایی کنار گذاشته بود. این مراسم با بازی Saints Row جدید آغاز شد و با بازی Death Stranding Director's Cut هیدئو کوجیما به پایان رسید.

البته که تک‌تک دقایق مراسم بدون نقص نبودند و گاهی ONL 2021 (رویداد زنده شب افتتاحیه گیمزکام 2021) از نفس می‌افتاد. اما انقدر تصاویر، موسیقی‌ها و صدالبته بازی‌های جذاب داشت که خیلی‌ها بخواهند از یک بار تماشای آن لذت ببرند. رفتن به سراغ ویدیو کامل رویداد نیز مخاطب را از مطالعه‌ی جداگانه‌ی مطالب مرتبط با آن یا دیدن تک‌تک تریلرهای پخش‌شده در طول کنفرانس بی‌نیاز می‌کند.

زن تک تیرانداز کشور شوروی در جنگ جهانی دوم بازی Call of Duty Vanguard با اسنایپر بزرگ و بازی لورا بیلی

دانلود با رزولوشن 480P | دانلود با رزولوشن HD 720P | دانلود با رزولوشن Full HD 1080P


منبع YouTube/TGA
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده