// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۱:۵۰

تریلر گیم پلی بازی Death Stranding Director's Cut [گیمزکام 2021]

بازی Death Stranding Director's Cut برای کنسول پلی استیشن 5 عرضه می‌شود و به‌گفته‌ی کوجیما پروداکشنز از چند جهت تجربه‌ای کامل‌تر و بهتر را تقدیم گیمر می‌کند.

وجود ابزارهای بیشتر برای جابه‌جایی در محیط‌های بازی و رساندن بسته‌های مختلف به نقاط گوناگون، مراحل داستانی تازه و پیشرفت‌های فنی تنها برخی از مواردی هستند که بازی Death Stranding Director's Cut به یکی از بازی‌های خاص نسل هشتم اضافه می‌کند. کوجیما پروداکشنز صرفا بازی را برای پلی استیشن 5 به‌روزرسانی نکرده است. بلکه می‌خواست بازی Death Stranding Director's Cut به کمک محتواهای بیشتر تبدیل به کامل‌ترین و بهترین نسخه از محصول شود. تمام اشخاصی که صاحب هر نسخه‌ای از بازی دث استرندینگ روی پلی استیشن 4 هستند، تنها با پرداخت ۱۰ دلار به بازی Death Stranding Director's Cut دسترسی پیدا می‌کنند؛ آن هم به نسخه‌ی دیجیتال دیلاکس بازی.

آهنگ‌های بیشتر، افزایش تنوع اسلحه، قصه‌هایی لایق تجربه، مکان‌های جدید و دارای فضاسازی‌های خاص، چالش‌های مخفی‌کارانه‌ی بیشتر و تشکیلاتی مرموز در بازی Death Stranding Director's Cut به دث استرندینگ اضافه شده‌اند. بازیکن در نقش سم پورتر بریجز این‌جا از راز و رمزهای بیشتری سردرمی‌آورد و در همین حین می‌تواند بیش‌ازپیش خوش بگذراند. درحالی‌که جهان زیبای دث استرندینگ به‌لطف کنسول جدید حالا چشم‌نوازتر از نسخه‌ی PS4 هم به‌نظر می‌رسد.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Death Stranding Director's Cut در تاریخ ۲۴ سپتامبر (۲ مهر) روی پلی استیشن 5 عرضه می‌شود. دث استرندینگ هیدئو کوجیما برنده‌ی بیش از ۱۱۰ جایزه‌ی Game of the Year (بازی برتر سال) شده است. حالا باید صبر کرد و دید که گیمرها و رسانه‌ها پس از تجربه‌ی بازی Death Stranding Director's Cut چه نظری راجع به آن دارند. اثر مورد بحث در مجموع روی پلی استیشن 4 و کامپیوترهای شخصی به بیشتر از پنج میلیون نسخه فروش رسید.

لانچ تریلر بازی Death Stranding Director's Cut که توسط خود هیدئو کوجیما تدوین می‌شود و به‌نوعی می‌توان آن را نمایش اصلی محصول پیش از عرضه‌ی آن دانست، چند روز دیگر از راه می‌رسد. اگر دث استرندینگ را روی کنسول PS4 نخریده‌اید و فقط می‌خواهید سراغ بازی Death Stranding Director's Cut پلی استیشن 5 بروید، می‌توانید آن را با قیمت ۴۹.۹۹ دلار خریداری کنید.


منبع GamersPrey
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده