// پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۴۰۰ ساعت ۰۰:۰۸

تاریخ انتشار بازی Horizon: Forbidden West مشخص شد [گیمزکام ۲۰۲۱]

در جریان افتتاحیه گیمزکام ۲۰۲۱، مشخص شد که بازی Horizon Forbidden West در تاریخ ۲۹ بهمن ماه برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود.

Horizon Forbidden West را می‌توان یکی از بازی‌های مورد انتظار کاربران پلی استیشن دانست که اعلام شده بود تا انتهای سال ۲۰۲۱ برای پلی استیشن 5 و پلی استیشن 4 عرضه می‌شود. این در حالی است که اخیرا، شایعاتی به‌گوش می‌رسید از اینکه Horizon Forbidden West تا سال ۲۰۲۲ تأخیر خواهد خورد.

در جریان افتتاحیه رویداد گیمزکام ۲۰۲۱، تریلر جدیدی از بازی‌ Horizon Forbidden West منتشر و مشخص شد که این بازی در تاریخ ۲۹ بهمن ماه امسال (۱۸ فوریه ۲۰۲۲) برای پلتفرم‌های ذکر شده عرضه می‌شود. Horizon Forbidden West در مراحل آخر توسعه به‌سر می‌برد ولی به‌خاطر شرایط کرونا و دورکاری، تیم سازنده تصمیم گرفته برای اعمال پولیش‌های نهایی و رساندن Horizon Forbidden West به بهترین کیفیت ممکن، زمان عرضه بازی را به سال ۲۰۲۲ موکول کند.

همچنین در جریان تریلر منتشر شده از Horizon Forbidden West شاهد بخش‌هایی از گیم‌پلی بازی هستیم. در ادامه می‌توانید تریلر منتشر شده را در زومجی تماشا و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع یوتیوب
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده